Pas Op Voor Scherpe Randjes Aan Bakjes!

Gestart door Robintje, januari 29, 2006, 15:04:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robintje

Hellow allemaal,

het is een tijdje geleden dat we wat van ons hebben laten horen, maar er is vrijdagnacht wat met ons parkietje gebeurd waardoor we dachten: dat moeten we toch in ieder geval even melden.

Vrijdagnacht om een uur of vijf/zes werden wij wakker van een enorm geschreeuw uit de kooi van Robin. Nadat we de handdoek van z'n kooi hadden gehaald, bleek hij klem te zitten tussen het opstapje van z'n waterbakje en de kooi zelf. Hij was aan het proberen zich vrij te vechten, maar dat lukt dus voor geen meter. In zijn paniek en wilde pogingen heeft hij zich verwond aan z'n vleugeltje en hij bloedde (vrij heftig voor zo'n klein beestje).
Uiteindelijk heb ik 'm los gekregen en hebben we z'n vleugel (onder hevig protest natuurlijk) even bekeken. Hij had wat oppervlakkige verwondingen aan z'n vleugeltje. De volgende dag voor de zekerheid naar de dierenarts geweest, maar daar vloog ie als een gek door de kamer heen, dus blijvende schade is het in ieder geval niet. De arts zei dat het nog allemaal prima in elkaar zit, en heeft ons alleen wat anti-biotica meegegeven om eventuele infecties te voorkomen.

Wij moeten er ook niet aan denken dat dit was gebeurd op een weekend waarin we een nachtje weg zijn (dit gebeurd heel af en toe), dan had 't veel ernstiger af kunnen lopen.

Waarschijnlijk heeft Robin z'n vleugel verwond aan een scherp randje van z'n drinkbakjes. Let hier dus op met het kopen van een eet/drinkbakje!!

Jorijn

Gelukkig dat het goed is afgelopen, Soms kun je dit niet vermijden, daarom is het altijd belangrijk dat je goed oplet.

Mischien kun je een foto van het voerbakje plaatsen om je verhaal te verduidelijken?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com