Snap Er Niks Van :(

Gestart door boefje, januari 22, 2006, 18:49:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boefje

:(  Hey mensen, ik heb een trieste mededeling  :worriedsmiley: vandaag kom k in het hok van mijn parkietjes liggen er 6 eitjes  onderin de volliere (binnen) wil ik kijken in het nestkastje en ja hoor alle (!!!) 6 eitjes zijn eruit :( waar de 7de is gebleven geen idee.... :unsure:  het ging goed in het hok en dus heb ik het nestkastje weggehaald , ik heb de eitjes nog eens goed bekeken en 3 ervan waren aan het bloedden , de eitjes waren allemaal kapot ...:'( toen k een van het bloedende eitje open maakten zag ik het baby'tje liggen heel zielig . Ik heb de eitjes met pijn in mijn hart weg moeten gooien :angrysmiley:  :sadsmiley02: hoe kon dit gebeuren , dit kopppeltjes had al eerder eitjes maar kwamen na 25 dagen nog niet uit dus die heb ik toen ook al weg moeten gooien , ik vind dit niet leuk.!!


Bedankt voor het lezen! groetjes boefje

Daisy1988

#1
Heey Boefje

Dat is niet echt leuk nieuws :unsure:
ik heb nu ook eitjes hoop niet dat ik dat ook moet doen :unsure:
k hoop dat het volgende keer beter gaat !
sterkte

Groetjes ....Manuela

lucas

wat vervelend zeg :o
er word bij mij ook al eitjes gebroed(4)
eentjeis al dood geboren en de anderen zijn nog niet uit
hoop niet dat er hetzelfde gaat gebeuren :unsure:
groetjes

boefje

:(  collega van mijn vader heeft het ook mee gemaakt volgens hem kwam dit omdat we nu een strenge vorst hebben en dat de kou door de muren heen trekt maar wij hebben wel isolatie in de muren en het is echter warm zat in de garage ! wie ook wie beweer dit ook? laat het me weten oja als ik de volliere had gezet tussen de muur van de buren en onze muur dus eigelijk dubbele muren dan was dit niet gebeurd werd mij verteld , dus als ik ze door liet broedden kon dit nog weleens vaker gebeuren?!? mijn parkietjes waren zondag toen het gebeurd was redelijk onrustig ....
groetjes boefje