Bijzondere parkiet

Gestart door Sonja, april 24, 2005, 15:05:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonja

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik toch zoiets leuks meegemaakt met Joepie, dat ik het jullie graag wil laten weten.
Joepie vloog lekker rond in de huiskamer, (zoals gewoonlijk), en zelf ben ik op een gegeven moment naar boven gegaan, omdat ik erge hoofdpijn had, en even op bed wilde gaan liggen.
Ik had de deur beneden op een kier laten staan, en was boven blijkbaar in slaap gevallen.
Toen ik wakker werd, mogen jullie drie keer raden wie er op mijn hoofdkussen zat, helemaal tegen mijn wang aan...... Precies, Joepie! :o
Hij was dus uit de huiskamer, langs de trap, naar boven gevlogen, om me te zoeken. Vinden jullie dit nu niet lief?? Hij zoekt me wel vaker op, maar helemaal naar boven vliegen, heeft hij nog niet eerder gedaan.
Ik vond het wel heel bijzonder!
Wat is het toch geweldig om zo'n enorme band te hebben met je parkiet!
Ik ben dol op mijn 2 kleine makkertjes. :D

Groetjes, Sonja.

Jorijn

Haha Leuk!

Zowil je vast wel vaker wakker worden! ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

Ja hoor, als het even kan, graag! :lol:

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Wat een lieverd is Joepie toch!! Hij was vast en zeker een beetje bezorgd ;).

Parkieten-Freak

Dat is inderdaad heel schattig!  :P


Safrena

Hey Sonja

Wat leuk en lief is dat van joepie :P

vele groetjes

Dick uit Aruba


Meltjuh

Ahhh wat lief zeg  :D

Sonja

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reakties!

Groetjes, Sonja.

pebbles

liiief :)
mijn parkiet is al wel tam maar hij komt nog nie altijd naar me toe...
soms wel maar als hij chagrijnig is niet..  :lol:

Chiara

Heey Sonja

Wat cool zeg die van mij doet dat ook alleen komt ze als ik eten heb of als ik achter de pc zit:P hahaha want ze typt ook erg graag mee hahahaha

XxX Chiara