Nieuwe Parkiet In Aantocht!

Gestart door Hanney, januari 16, 2006, 16:18:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanney

Hey Hey

Elmo krijgt binnen kort een vriendje/vriendinnetje. Vind het best sneu voor hem zo alleen. Maar mijn moeder is lastig k mag het wel maar ze zegt steeds dat hij niet meer tam word als k er nog 1 bij neem enzo  :(  Maar dat is toch niet waar dat dacht ik teminste hoor.. heb wel al een  extra kooi! Ja ja we gaan dr gewoon vcoor hoor ;)

Vraag is dus: Als elmo er een vriendje/vriendinnetje erbij krijgt krijg k hem dan niet meer tam?

Dank jullie wel alvast :)

thexfile

CiteerHey Hey

Elmo krijgt binnen kort een vriendje/vriendinnetje. Vind het best sneu voor hem zo alleen. Maar mijn moeder is lastig k mag het wel maar ze zegt steeds dat hij niet meer tam word als k er nog 1 bij neem enzo  :(  Maar dat is toch niet waar dat dacht ik teminste hoor.. heb wel al een  extra kooi! Ja ja we gaan dr gewoon vcoor hoor ;)

Vraag is dus: Als elmo er een vriendje/vriendinnetje erbij krijgt krijg k hem dan niet meer tam?

Dank jullie wel alvast :)
[snapback]19857[/snapback]

jawel hoor het kost je allen veeeeel meer tijd....

Sonja

Hoi Hanney,

Elmo zal het vast heel leuk vinden dat hij een vriendje krijgt. :)

Als Elmo al tam is, zal dat niet veranderen doordat er een soortgenootje bij komt.
Het enige verschil zal zijn, dat ze dan ook met elkaar willen spelen, maar ze zullen jou ook op blijven zoeken, hoor.
Je hebt zelfs een grote kans dat de nieuweling dingetjes af zal kijken bij Elmo. ;)

Als Elmo nog niet tam is, kun je hem, ook al heeft hij een vriendje, ook nog tam maken, net als zijn vriendje.
Het zal dan alleen wel meer tijd kosten, dus je zult er extra je best voor moeten doen.

Veel succes!

Groetjes, Sonja.

Hanney

CiteerHoi Hanney,

Elmo zal het vast heel leuk vinden dat hij een vriendje krijgt. :)

Als Elmo al tam is, zal dat niet veranderen doordat er een soortgenootje bij komt.
Het enige verschil zal zijn, dat ze dan ook met elkaar willen spelen, maar ze zullen jou ook op blijven zoeken, hoor.
Je hebt zelfs een grote kans dat de nieuweling dingetjes af zal kijken bij Elmo. ;)

Als Elmo nog niet tam is, kun je hem, ook al heeft hij een vriendje, ook nog tam maken, net als zijn vriendje.
Het zal dan alleen wel meer tijd kosten, dus je zult er extra je best voor moeten doen.

Veel succes!

Groetjes, Sonja.
[snapback]19884[/snapback]

Oke dankje, Elmo is inderdaad al tam en ik ga starks al kijken bij de kweeker  :D Hoop dat er een leukerd bij zit

Jullie horen het nog doei Hanney


Anita & Marisa

Hallo Hanney,

Wat ontzettend leuk dat Elmo een vriendje krijgt!
Gisteren ben je wezen kijken bij een kweker en we zijn reuze benieuwd op je nog een lief vriendje voor Elmo hebt kunnen vinden  :D

Veel liefs,
Anita en Marisa.

lucas

ook bij mij komt er een nieuwe parkiet aan(moet nog wel geboren worden)
kan elk moment geboren worden want er is al 1 van de 4 eieren uitgekomen maar die is  :(  helaaas  :(  dood geboren
maar gaat nog lang duren omdat hij nog 6 weken bij zijn moeder moet zijn.  <_<
groetjes