Goede Kweker Of Dierenspeciaalzaak

Gestart door Kleintjes, januari 15, 2006, 19:56:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi

Heeft iemand een idee waar een goede kweker of goede dierenspeciaalzaak zit in de omgeving van Echt ( Limburg, NL) ?? :blink:

Ik zoek een nieuw maatje voor mijn kleine Pino, hij is best eenzaam en zit vaak in een hoek sinds Giny is overleden is.

Om te voorkomen dat hij vereenzaamt willen wij een nieuw maatje voor hem.

Alvast bedankt

Groetjes van ons aan jullie

PS Net over de grens ( BE of DE is niet zo'n probleem denk ik, dus dat kan ook)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja

Hoi Maartje,

Ik hoop van harte dat je een heel lief soortgenootje voor Pino zult vinden!

Misschien staat hier een kweker voor je bij?

http://www.grasparkiet.com/Kwekers/kwekers.asp

Veel succes, enne.....laat je nog weten als je een vriendje voor Pino hebt gevonden?

Groetjes, Sonja.

Kleintjes

Hoihoi,
bedankt voor de link, zal eens gaan kijken of ik iemand vindt.

En natuurlijk laat ik wat weten als ik iets vind.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Jammer, niet echt in de buurt. Is lastig als je zelf geen auto hebt en als je geen flauw idee hebt waar die plaatsen allemaal liggen  :blink: .
Heb de site wel even bewaard, misschien dat iemand van onze vrienden weet waar het ligt.

groetjes van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses