Kweker Gezocht

Gestart door Jippie, januari 11, 2006, 19:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jippie

Hoi allemaal!

Nu Jip weer grotendeels beter is (op 31 januari heeft ze haar laatste controle) en hoewel ze de pellets en haar nieuwe speeltje als het kwaad in eigen persoon ziet (maar dat komt wel weer goed!), wil ik toch echt een vriendje voor haar gaan kopen. Uiteraard wacht ik hiermee totdat de dierenarts zegt dat ze weer gezond is en het verstandig is er een tweede parkiet bij te nemen!

Nu is mijn vraag of iemand een goede kweker/dierenwinkel kent in Tilburg of in de omgeving daarvan. In mijn vriendenkring zitten namelijk niet zoveel parkietenvrienden (ik weet het, het is een schande! :D), dus ik heb eigenlijk niemand aan wie ik het kan vragen. Ik ben ook niet zo tevreden over de dierenwinkel waar ik Jip heb gekocht... Wel over Jip zelf natuurlijk!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes, Ilse

P.S. Of had ik dit op het prikbord moeten zetten?
Toeter en Dafne!

Chantalleke

Hi,

Onze parkietjes komen uit de dierenwinkel van Discus in Goirle.

Groetjes
Chantal

coca cola

Hallo ja ik weet ook wel iemand die heeft zelf ook een aantal parkieten maar die broeden op dit moment niet ze hebben de broed hokken er uit gehaald maar tegen maart / april komen ze er weer in te hangen dus ik weet niet of je tot die tijd wilt wachten, die mensen weten ook dat ik er nog 1 bij wil hebben.
Laat het naar weten want als ze weer jonge parkietjes hebben laat ze het me weten.

bosco

Hai Ilse,

Ik weet wel een adresje maar misschien is het te ver........... <_<
Het is in Etten-Leur dat ligt ongeveer 40 km van Tilburg.
Laat het maar weten of je het wilt hebben okee?
Ik weet dat er op dit moment jonge parkietjes zijn. :rolleyes:

Groetjes,

Anke ;)

Jippie

Sorry voor de late reactie, maar Jip is vandaag overleden (zie topic "Zorgenkindje" in ziektes)... Ik wil nog even wachten met de aanschaf van een ander parkietje, maar wanneer ik dat doe, neem ik er meteen 2, is gezelliger voor ze. Op dit moment staat mijn hoofd er nog niet naar.

Discus in Goirle ken ik wel, daar ga ik over een tijdje wel even kijken. Weet iemand wanneer het de beste periode is om een parkietje te kopen?

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Jippie

Ik heb alvast contact opgenomen met Discus in Goirle en ik kan een week van tevoren laten weten dat ik graag 2 parkietjes wil, dan gaat hij ze ophalen bij de kweker.

Is het trouwens beter om eerst 1 parkietje te kopen en daarna de tweede of kan ik ze meteen tegelijk kopen? Hoe zit het dan met tam maken?

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Safrena

Hey Jippie


Kijk eens even rond bij de zoekfunctie over je vraag  ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?act=Search&f=

Daar zal je heel zeker je antwoord terug vinden want deze vraag is immers al menig keren gesteld ;)

Vele groetjes

Jippie

Bedankt! Ik had niet goed gezocht...  :blush:
Toeter en Dafne!