Vakantie

Gestart door allesfreak, januari 03, 2006, 22:10:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

allesfreak

hoi wat moet ik doen als het vakantie is kan een parkietje enkele dagen alleen blijven of moet ik hem bij iemand huisvesten

Safrena

Hey allesfreak

Je kan misschien een keertje het forum doorspitten met de zoekfunctie daar zul je zeker en vast veel antwoorden vinden op je vragen  ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?act=Search&f=

Parkietjes mag je GEEN dagen alleen laten. als je op vakantie gaat dan moe tje voor een vakantie adres zorgen voor je parkietje

vele groetjes

allesfreak

#2
maar al ik om de 2 dagen iemand langs laat komen en even met hem praat en soms vrij laat is dat dan oke


Ik vind van niet.
Een parkiet heeft naast voeding dagelijks aandacht nodig. Een parkiet alleen laten vind ik niet kunnen.
Gr. PF

Parkieten-Freak

Allesfreak, het kan af en toe heel zinvol zijn om een wat te gaan lezen over onderwerpen die je interesse hebben. :)
Uiteraard kun je op de website het een en ander over parkieten vinden -en lezen!- maar ook bibliotheken en boekhandels hebben leuke boekjes in voorraad voer grasparkieten!
Ik stel voor dat je eerst eens wat gaat lezen, alvoren je je vragen post!
Heb je na het lezen nog steeds vragen, dan mag je die natuurlijk altijd stellen. :)


Ronald en Eline

allesfreak, na het lezen van jouw vragen en reacties vraag ik me af of je uberhaupt wel een huisdier als een parkiet moet nemen.
Ik denk namelijk dat je het allemaal heel erg onderschat.