Kwekers Gevraagd

Gestart door Bart, december 29, 2005, 12:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart

Goedemiddag,

ik wil een jonge parkiet aanschaffen, maar liever niet uit een dierenwinkel maar bij een kweker.

Weet iemand kwekers van parkieten uit of uit de omgeving van Rotterdam ?

Bedankt !

Marcella

CiteerGoedemiddag,

ik wil een jonge parkiet aanschaffen, maar liever niet uit een dierenwinkel maar bij een kweker.

Weet iemand kwekers van parkieten uit of uit de omgeving van Rotterdam ?

Bedankt !
[snapback]18769[/snapback]

Ben een beginnende kweker.

Heb nu nog op het moment jonge parkieten zitten, maar die ga ik binnenkort naar de groothandel brengen. Wegens het te laat krijgen van de ringen kon ik maar 1 parkiet ringen de rest was al te oud.

saskia roeffen

CiteerGoedemiddag,

ik wil een jonge parkiet aanschaffen, maar liever niet uit een dierenwinkel maar bij een kweker.

Weet iemand kwekers van parkieten uit of uit de omgeving van Rotterdam ?

Bedankt !
[snapback]18769[/snapback]

hallo dan ben je bij mij aan het goede adres want ik ben dan misschien wel een jonge kweker maar de mensen die bij mij hun vogels vandaan hebben, hebben nog nooit geklaagd integendeel ze zijn allemaal tam van zichzelf :) en met zo'n nieuws ben ik zelf ook blij mee als je meer wilt weten dan mail je me maar
(en zelf ben ik het meeste trots op wizzy als je de Gelderlander hebt dan weet je dat al en zoniet dan weet je het nu dat ik LIMBURGS KAMPIOEN ben)
de groeten van mij

p.s. in mei zijn ze het jongst!! dus kun je nog even wachten??

josca

Hoi Bart.
Ik weet een goede kweker in Monster het Westland. Dat is niet zo ver van Rotterdam. Hij heeft op dit moment jonge parkietjes die binnenkort zullen uitvliegen. Ik heb er zelf 2 weken geleden weer eentje gekocht bij hem. Als deze al besproken zijn heeft hij nog meer nestjes met eitjes liggen.
Mijn zus, broer, vriendin den ik hebben allemaal parkietjes bij hem gekocht en deze zijn allemaal tam geworden. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel tijd je er in stopt, hoe meer hoe beter en gezelliger voor je nieuwe vriend(dinne)tje.
Zijn naam: Dhr Vis
                Larixlaan 7
                Monster
                tel:0174 213947.
Succes met zoeken en beslissen.

   Groetjes Josca