Prettige Feestdagen!

Gestart door Parkieten-Freak, december 23, 2005, 19:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak


Beste forumleden,   :party:
Vanaf deze plaats wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen, en uiteraard ook een voorspoedig 2006. :)
Laten we hopen dat het een fantastisch jaar wordt, ook voor jullie gevederde vrienden!
:thumbsupsmileyanim:


Ingrid

Ook ik wens jullie allen hele fijne Kerstdagen toe en dat het jaar 2006 een fantastisch jaar mag worden in alle opzichten.

Jorijn

Vanuit mijn kant ook de beste wensen naar iedereen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

Hoi


ook van mij en mijn meisjes aan allen en gevleugelde vriendjes en vriendinnetjes een heel gezellige kerst en een goed en gezond 2006. :santasmiley:  :santa:

Vele groetjes

Sara

Ook ik wens iedereen en alle mede-forumleden en hun gevederde vriendjes een Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar toe..Een spetterd 2006! :lol:

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

#5
Hallo,

Ik wens jullie allemaal, en alle lieve gevleugelde vriendjes hele fijne kerstdagen toe, en een heel zonnig, voorspoedig 2006! :)

Groetjes, Sonja.

birdy

hoi, ook wij wilden jullie allemaal een gezond en een gelukkig 2006 wensen,jolanda en mijn parkieten bo,sita,pico,en mus

esther

Ook wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een heel goed en gezellig
2006

Groetjes Esther en de parkietjes

Saskia


Ook namens mij hele gezellige dagen toegwenst, en het allerbeste voor het komende jaar!

Missa

hoi hoi,

Namens mij en Poco wens ik iedereen een zalige kerst en een gelukkig 2006! Moge het een jaar van geluk en en liefde zijn ook voor jullie gevederde vriendjes!!!

dikke kus en snavelkus van Missa en Poco

:santasmiley:

Chantalleke

Ook vanuit Tilburg willen wij jullie allemaal een gezellige Kerstmis en al het goeds toewensen voor 2006!

Chantal
Sjefke, Billy en logeerparkietje Horus