Dierenartsbezoek

Gestart door Deesjebeesje, december 22, 2005, 11:49:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deesjebeesje

Gisterenavond merkte ik dat Flippie zat te hijgen en zwaar zat te ademen. Nu gaan we vanmiddag met hem naar de dierenarts, vanmorgen had hij het namelijk weer. Nu nemen we Tweety mee, omdat zij een kale plek rond dr oogje heeft die niet weggaat. Nu wilde ik van het laatste weten wat dat kan zijn?

Sara

Dag Deesjebeesje,
Misschien kan je best er een foto van plaatsen,maar aangezien je schrijft dat je naar de dierenarts gaat vraag je het toch beter aan de dierenarts zelf,die zal je dat wel kunnen zeggen wat dat is..

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Hoi Deesjebeesje,

Het zou kunnen dat Tweety een ontstoken oogje heeft, maar zoals baasje van Arno al schreef, is de dierenarts de aangewezen persoon om dat te beoordelen, en de juiste behandeling/medicatie voor te schrijven.

Veel sterkte voor je beide parkietenvriendjes vanmiddag!

Laat je nog horen hoe het is gegaan?

Groetjes, Sonja.

Deesjebeesje

Tweety bleek inderdaad een otstoken oogje te hebben. Heb er zalf voor gekregen waarvan ik tweemaal daags een druppeltje op haar oog moet doen.
En Flippie blijkt een ontstoken luchtzak te hebben, heeftie een prikje voor gekregen. Het kan zijn dattie terug moet voor een herhalingsprikje, maar als het goed is, moettie morgen al minder moeite hebben met ademen.

Sonja

Hoi Deesjebeesje,

Goed dat je met je parkietjes naar de dierenarts bent geweest. :)
Ze zullen er vast weer snel bovenop komen!

Veel beterschap voor je kleine gevleugelde vriendjes!

Groetjes, Sonja.

Deesjebeesje

Dank je wel!
Vanmorgen zattie nog wel flink te kuchen, maar vanmiddag ging het al stukken beter en ik hoor m nou alleen nog maar kwebbelen tegen zijn vriendjes :) :P