Dagje weg....voeding??

Gestart door Ingrid, april 21, 2005, 22:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Ingrid

Even een vraagje, ik ga morgen een dag weg en zal \'s avonds laat thuiskomen. Normaal gesproken krijgen Blizzard en Luna rond de klok van 9 (\'s avonds) hun nieuwe voer. Omdat ik dan nog niet terug ben en ik Blizzard en Luna laat in de avond niet wil storen, ben ik van plan om \'s morgens òf een extra schepje voer te geven òf een extra voerbakje op te hangen. Zodat ze in ieder geval zaterdagochtend meteen kunnen eten als zij wakker zijn en ik nog slaap :wink:.
Kan dat voor 1 keer?

Gr. Ingrid

Annika

dat doe ik zelf ook hoor, als we weg zijn (soms een weekend van vrijdagavond tot zondagavond). Ik zorg uiteraard dat ze genoeg voer en water hebben en geef vlak voor we weggaan alles schoon en meteen als ik terugkom (dus ook als het \'s avonds is)
Volgens mij moet dit geen enkel probleem zijn, hier heb ik er in ieder geval nog geen problemen van ondervonden.

Groetjes Annika

Parkieten-Freak

Natuurlijk Ingrid! Geef ze gewoon wat extra eten, zelf geef ik Croky tevens een stukje trosgierst en wat fruit als ik wat langer weg ben.
Zo komt hij qua voeding niets tekort, en heeft hij toch iets extra lekkers die dag!


Ingrid

Inderdaad was ik ook van plan ze trosgierst te geven, voel me namelijk een beetje schuldig dat ze de hele dag alleen zijn  :roll: .
Bedankt voor jullie reacties, ik kan met een gerust hart weg morgen.

Gr. Ingrid

Parkieten-Freak

Veel plezier morgen Ingrid, Luna en Blizzard vermaken zich wel, ze hebben immers alkaar.
Ik voel mezelf ook altijd schuldig als ik wat langer weg moet want Croky is maar alleen.
Zodra ik thuis kom, (ook al is het laat!) laat ik Croky er altijd even uit als hij wakker is. Zo weet hij meteen dat ik er weer  ben, en hij kan nog eventjes bij me zitten als hij daar behoefte aan heeft. Meestal doet hij dat wel, en gaat daarna nog wat eten en lekker slapen.
:wink: