rood beestje!!!!!!!

Gestart door compu_girl, april 21, 2005, 18:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

compu_girl

ik vond net een rood beestje in de kooi van ricky (mijn vogeltje) Ik dacht eerst dat het misschien bloedluis was maar kan er maar een ontdekken wat kan dit zijn???? Antwoord alsjesblieft snel ben super bezorgt om mijn beestje

groetjes annika

goofy

is het heel klein??

dan kan het bloedluis zijn ja...
je kan er een middeltje tegen krijgen, mijn vader  had het ook in de blokken van zijn vogels dus toen was hij de jonkies verloren :cry:

Ik weet het niet zeker maar als het het is kan je denk ik beter naar de dierenarts gaan en laten onderzoeken hoe hij eraan komt en hoe je het het beste weg kan halen.

Vele groetjes

helma

Hoi Annika,

Je kunt ook vanacht of morgennacht een wit laken over de kooi van je parkiet leggen.
Wanneer er inderdaad bloedluis aanwezig is, zie je dit \'s morgens weer terug op het laken in de vorm van
kleine zwarte stipjes.

Groetjes
Helma.

Parkieten-Freak

Ja Annika, zeker het advies van Helma opvolgen. Zo kun je zien of je grasparkiet bloedluis heeft.
Mocht dat het geval zijn, vraag dan even advies aan de dierenarts.


compu_girl

ok dank jullie wel. Weet bijna zekers dat het dan bloedluis is want zie zwarte stipjes zitten op de kooi ga meteen even bellen met dierenarts. Of kan ik ook naar de dierenwinkel??????

groetjes annika

Jorijn

Neem maar de dierenarts. Deze weet meer op dit gebied dan de dieren winkel :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

compu_girl

heeey,

heb dierenarts gebeld die vertelde me dat ik wewl spul kon gaan halen bij de dierenwinkel en als dat niet werkte moest ik maandag even komen. Ik heb hem nu net een pipetje in de hals gedaan en nu nog even spray voor de kooi kopen:) hopen dat het goed gaat we waren er op tijd bij hij had er noog maar een paar. Heel erg bedankt voor jullie advies heb nog maar paar weekjes vogeltje duss vandaar!!

groetjes annika

Jorijn

Veel succes met je vogeltje en goed van je dat je tocheven de dierenarts om hulp hebt gevraagd ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Ik ben vaak even aan snuffelen op internet naar info, en dit ben ik meerdere fora tegen gekomen:

Knoflookpoeder werkt bloedzuiver en bevat natuurlijke stoffen.
Verder werkt knoflook preventief tegen muggen vliegen en bloedluis.

Gr. Ingrid

P.S. Daarmee wil ik niet zeggen dat een bezoek aan of advies van de dierenarts afgeraden moet worden.