Parkiet zoekt man?

Gestart door Mckwek, januari 07, 2015, 21:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mckwek

Mijn parkiet Turbo McKwek is een pop van anderhalf jaar oud.
Ze is zeer tam maar zij heeft de laatste tijd "vreemd gedrag". Via een topic uit 2009 heb ik al afgeleid dat ze wilt paren.
Zie ook de foto's die ik heb toegevoegd. Het is hilarisch om te zien hoe zij zich gedraagt!

Nu is mijn vraag, is het beestje eenzaam dat zij dit gedrag vertoond? Het is naar mijn weten een gezellige tamme vogel.
Turbo is niet vaak alleen, ik of mijn partner zijn vaak thuis dus ik kan mij niet voorstellen dat dit eenzaamheid is.

Kan dit gedrag kwaad? Alvast bedankt!

*Eerste maal op dit forum.

Samm

Nja wat nog grappiger is dat 1 van mijn mannetjes dit doet, en ze zijn met z'n 4en dus zeker niet eenzaam.

Kleintjes

Ze is inderdaad erg opgewonden  :o Heb al lange tijd geen parkietjes gezien die ZO opgewonden waren als Turbo (geweldige naam trouwens :D ).

'n Maatje zou ze denk ik zeer waarderen, Over kuikentjes hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken zolang er geen nestgelegenheid is. Uiteraard, er zijn altijd dames die vinden dat ze gewoon vrolijk gaan leggen, maar dit is zeer zelden.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mckwek

Bedankt voor de reacties. We gaan er geen tweede bijhalen aangezien Turbo erg dominant is. Parkieten van vrienden jaagt ze weg. Niet alleen vogels, maar ook de teckel van mijn ouders is niet veilig en van muggen en vliegen hebben we ook geen last.  8) Heeft ie van mij.