Kaal plekje

Gestart door Harry en Bert, oktober 29, 2014, 17:28:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry en Bert

Hoi allemaal,

ik heb een vraagje over ons tweede parkietje Bert. Hij heeft eigenlijk al sinds wij hem hebben gehaald, anderhalve maand geleden, aan allebei de kanten een "kaal" plekje op zijn vleugels. Er groeien wat donsveertjes op maar die vallen regelmatig ook weer uit als hij gaat vliegen. Hij heeft zijn eerste rui ook nog niet gehad. Verder vliegt hij goed, eet goed en kwettert gezellig mee met Harry. Ik heb geprobeerd wat foto's ervan te maken, maar hij is nogal bang van de grote boze telefoon.
Denken jullie dat dit kwaad kan? Gaat dit weg bij de eerste rui? Moet ik hiervoor naar de dierenarts?

Samm

Kan zijn dat hij nog niet goed in de veren zit en dat dit met de jeugdrui verdwijnt indd, maar goed wij zijn geen artsen het zou ook iets anders kunnen zijn.. Wat ik in jouw geval zou doen even een vogelarts mailen en dan het liefs hedwig van der horst om advies, dan ben je zekerder van je zaak! :)

Harry en Bert

Ik heb een mail naar Hedwig van der horst gestuurd. Ik ben benieuwd en hoop dat het niks is en het gewoon verdwijnt met de jeugdrui. We wachten even het antwoord af.
Bedank voor je bericht!