Wat is het Geslacht..

Gestart door JesSsje, oktober 07, 2014, 14:16:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JesSsje

Hoi Lieve Forum mensen,

ik ben hier nieuw en heb nu 2 maanden een parkietje dat 9 weken oud was en heb omdat ik er toch graag een tweede bij wilde gister er een bijgezet van ook ongeveer 9 weken uit. Suki is de fel Blauwe en Yuki is de licht gekleurde vogel..

Maar ik ben benieuwd wat het nu zijn.. mannetje of pop.

in de kooi zijn ze vrij rustig samen en bekvechten soms met elkaar. wel merk ik dat Suki die ik als eerste heeft duidelijk wilt maken dat alles in de kooi van hem is... begint met speelgoed te spelen waar die helemaal nooit iets mee gedaan heeft.. Maar Yuki trekt zich daar niet al te veel van aan en volgt hem in alles en overal en als ze te veel hebben lopen bekvechten zit die gewoon even appart zen eigen ding te doen..

maar iemand die mij kan helpen met of het twee mannetje zijn op pop of wat dan ook :) ?? Hoor graag Reactie...

* heb twee bijlages toegevoegd hoop dat het lukt.. nog allemaal beetje nieuw haha

grasParkiet2

Hoi,

Ik denk dat het 2 popjes zijn.
En hoe heb je ze aan elkaar voorgesteld? Meteen bij elkaar in de kooi? Heb je de kooi eerst anders ingericht zodat ze alle bij opnieuw moesten wennen?

JesSsje

Citaat van: grasParkiet2 op oktober 07, 2014, 15:29:33
Hoi,

Ik denk dat het 2 popjes zijn.
En hoe heb je ze aan elkaar voorgesteld? Meteen bij elkaar in de kooi? Heb je de kooi eerst anders ingericht zodat ze alle bij opnieuw moesten wennen?

Yuki zat in de reiskooi die hak eerst naar de kooi gezet.. Suki was heel benieuwd en nieuwsgierig dus suki losgelaten en ging op de reiskooi ontdekken bij Yuki..  eenmaal ze elkaar kusjes door de kooi gaven heb ik ze bij elkaar gezet en ging meteen goed.. alleen Suki is iets vrolijk met Yuki en wilt steeds kusjes geven alleen Yuki trekt zich dan meer terug.. verder doen ze het samen aardig goed..  Yuki aapt veel na van Suki merk ik ook..

Iris7

Ik denk ook twee popjes. Ik zou ze goed in de gaten houden, want meestal loopt het uit op extreme ruzies.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).