Bijten

Gestart door Usya, oktober 06, 2014, 21:35:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Usya

Hoi iedereen!
Ik weet dat hier al veel topics over gemaakt zijn,
maar ik wou toch wel wat vragen.
Ik weet hoe ik moet omgaan met bijten (gewoon negeren) en dit lukt dan ook. Maar ik zou eigenlijk willen weten hoe het komt dat mijn lieve Daisy bijt, want ze bijt maar sinds 1 week geleden en ik heb haar al 2 maanden, dus het kwam wel wat onverwachts aan, maar dat maakt niet uit. ;)
Kan het dat dit door de rui is, want momenteel zit ze heftig in de rui maar dit gaat wel goed, gelukkig. :) Kan het ook dat dit door de puberteit komt, zo ja, hoelang duurt de puberteit? Verder is er niets is, ze eet, speelt en komt ook al op mijn vinger zitten. (soms wel bijtend :s) Het is niet tot bloedends toe ofzo, maar voor iemand van 13 kan dit best wel pijn doen :s
Dankjullie voor het lezen,
Groetjes van mij, Blu en Daisy! :)

Kleintjes

Je geeft eigenlijk je antwoord zelf al ;)

Puberteit kan enkele maanden duren. Stug volhouden ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Samm

Toen die 4 van mij in de pubertijd waren hebben ze nooit gebeten maar wel heel veel touwen speeltjes gesloopt, misschien kan je proberen net als een puppies als die bijt een alternatief aanbieden? Geen idee of het werkt hoor maar je kan het proberen.

grasParkiet2

Als die bijt kan je je vinger nat maken. Of een houtje of speeltje waar die mee bezig kan zijn. En negeren.
Succes  :)

Usya

Dankjullie wel voor de reacties, fijn dat ik nu weet waardoor ze bijt :)
Ook nog dankjullie voor die tips met de alternatief enz. ik zal het proberen en hopen dat het lukt haha. :D