Parkiet met naast snavel bruine plek. Graag advies!!

Gestart door Cocoh, augustus 13, 2014, 11:05:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cocoh

Hoi,
M'n lieve parkiet is uit logeren geweest ivm vakantie en een dag voor ik kwam halen, zat er naast snavel bloed wat er nu zo uitziet. Krabbelt er zo nu en dan ook aan. Eet gewoon maar zit wel rustig op stok. Snavel moet weer geknipt worden maar dat durf ik nu niet. Enig idee wat dit is of wordt het toch een rit naar da? Iemand een tip dan voor een wat meer op vogels gerichte da omgeving Capelle ad IJssel/Rotterdam?

Kleintjes

Aangezien de snavel geknipt moet worden zou is zondermeer naar de DA gaan met je vriendje.

Heb je enig idee, waarom de snavel te lang wordt? Als je dat niet hebt, is 't verstandig dat aan de DA te vragen, wellicht is e meer aan de hand.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cocoh

Hoi kleintjes,

Bedankt voor snelle reactie! De snavel groeit al een tijd zo snel en die knip ik dan ook af. Ik denk inderdaad dat een bezoek aan de da het beste is. Bedankt in ieder geval voor advies!