De Neusdopjes Van Bo

Gestart door joey, november 27, 2005, 12:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

Hallo
Een vraag hoe kan ik de neusdopjes van Bo schoonmaken,en mag dat trouwens!!!
Ze zitten toch nog vrij dicht ik dacht laatst dat eentje open was maar nu is die weer dicht,ik wil hem helpen hij maakt zoon piepen geluidje met ademen.Arme knul


HELP HELP


                                 Sylvia Joey en Ian :D

joey

hallo
Kan mij iemand antwoord geven!!!
Wat kan ik nog doen voor Bo,zijn dagen zijn geteld bij mijn ouders.
Mijn vader heeft zo iets van als die kuur niet helpt krijgt hij een spuitje.
maar kan ik nog iets voor hem doen de neusdopjes vrij maken zou dat helpen als ik die rotzooi eruit haal.Mijn vraag is mag dat



                                      Sylvia

Safrena

Hey joey

als je parkietje zijn ademhaling piept en het neusje zit dicht van vuil kun je beter  even terug langs de dierenarts gaan.

Zelf het neusje binnenin reinigen lijkt me geen goed idee als je daar geen ervaring mee hebt

veel beterschap voor je parkietje

vele groetjes

joey

hallo
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon voor Bo,Bo is niet van mij maar van mijn ouders.Ik ben zo kwaad op hun :angry2: Ik had de dierenarts gebeld voor te zeggen dat zijn neusdopjes dicht zitten.en hij zij dat ik even langs moest komen.
Dan spoelt hij dat door met een zoutoplossing of zoiets.Maar mijn vader wil geen geld meer uit geven aan Bo.ik schaam me om het te vertellen maar het is zo helaas.Dus ik ben net met ruzie weggegaan bij mijn ouders.Ik heb gezegt als je een beestje hebt moet je er ook alles voor doen en niet de nek om draaien als het niet meer gaat.Me moeder zij het is een vogel,dus met andere woorden waar maak jeje druk om!!!.
Ik zij dat ze maar geen parkiet meer moesten nemen want parkietjes worden ook ziek net als honden en katten en alle ander dieren.God wat ben ik kwaad.Ik heb niet genoeg geld om hem te pakken en zelf met hem te gaan.want ik heb mijn centjes ook nodig voor als Ian joey of Mijn hond ritchy ziek word.
Ik heb alles voor joey gedaan toen ik hem kreeg was hij ook ziek en dat heeft mij genoeg geld gekost om hem beter te krijgen maar dat maakt mij niets uit.ik heb er zoveel voor terug gekregen van joey, ik geniet elke dag van hem.en ben blij dat hij zo gelukkig is en al een jaar oud niemand had dat verwacht toen ik met hem thuis kwam dat hij er lang zou zijn je ziet wel.Waar een wil is is een weg





                                       Sylvia Joey en Ian

B & V

#4
Citeerhallo
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon voor Bo,Bo is niet van mij maar van mijn ouders.Ik ben zo kwaad op hun :angry2: Ik had de dierenarts gebeld voor te zeggen dat zijn neusdopjes dicht zitten.en hij zij dat ik even langs moest komen.
Dan spoelt hij dat door met een zoutoplossing of zoiets.Maar mijn vader wil geen geld meer uit geven aan Bo.ik schaam me om het te vertellen maar het is zo helaas.Dus ik ben net met ruzie weggegaan bij mijn ouders.Ik heb gezegt als je een beestje hebt moet je er ook alles voor doen en niet de nek om draaien als het niet meer gaat.Me moeder zij het is een vogel,dus met andere woorden waar maak jeje druk om!!!.
Ik zij dat ze maar geen parkiet meer moesten nemen want parkietjes worden ook ziek net als honden en katten en alle ander dieren.God wat ben ik kwaad.Ik heb niet genoeg geld om hem te pakken en zelf met hem te gaan.want ik heb mijn centjes ook nodig voor als Ian joey of Mijn hond ritchy ziek word.
Ik heb alles voor joey gedaan toen ik hem kreeg was hij ook ziek en dat heeft mij genoeg geld gekost om hem beter te krijgen maar dat maakt mij niets uit.ik heb er zoveel voor terug gekregen van joey, ik geniet elke dag van hem.en ben blij dat hij zo gelukkig is en al een jaar oud niemand had dat verwacht toen ik met hem thuis kwam dat hij er lang zou zijn je ziet wel.Waar een wil is is een weg
Hey joey,
ik vind het heel erg voor je ik heb paar tippen
voor je vogeltje om overteleven:
- Sorry, ik begrijp je goede bedoelingen, maar dit kan echt niet. *knip*. Gr. PF
- als je vlakbij je familie woont ga daar heen en vraag om hulp.
- als je de weg weet naar de dieren arts breng hem dan.
- probeer aan iemand die ervaring  heeft de neusdopje van je vogeltje schoonte maken.

ik vind het zelf niet normaal doe voor je parkiet
je hoop dat je wat aan heeft ik hoop dat je parkietje het overleeft.
dit was het doeidoei
de groetjes en kusjes van: Boncuk, Fistik en Hureyra !!!

Deesjebeesje

#5
Citeer-
......................................(*knip*)
Sorry, maar dit vind ik toch echt niet kunnen. :angry:........................
Dat ben ik helemaal met je eens, dit kan inderdaad niet. We gaan hier niemand op het slechte pad brengen. ;)
Reactie hierboven is inmiddels aangepast.
Gr. PF

Parkieten-Freak

#6


joey

hallo
Toch niet boos op mij nou he!!! :D
Ik zit in er echt mee dat ik hem niet mag helpen van mijn ouders.


Deesjebeesje

Nee hoor, ben op niemand boos, ik vind bepaalde reacties gewoon niet kunnen.
*knip* :lol:

B & V