Bobbel in de buik

Gestart door Fenixjuh, juli 24, 2014, 11:06:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fenixjuh

Hallo,

Ik heb even een vraagje over mijn 7-jarige grasparkietje. Het is een stevig ventje, al veel verhuizingen doorstaan. Hij houdt niet van vriendjes en is een moeilijke eter. Vorige maand is hij in de rui geweest, en sinds die tijd ziet hij er anders uit. Hij lijkt zelf nergens last van te hebben, speelt nog lekker met zijn spiegeltjes, poetst zich nog en knuffelt graag. Iemand een idee wat dit kan zijn?






Kleintjes

Hoe ziet 't er onder de veren uit?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Fenixjuh

Zijn huid is normaal, als je dat bedoeld?
Zijn buikje lijkt gewoon strak, ik mag niet over zijn buikje kriebelen, nooit gemogen en ook weinig behoefte om dit te forceren. Ik denk dat als hij ietsje dikker was, het niet zo op zou vallen. Is het gewoon extreme magerheid? Hij krijgt wel allerlei verse vruchten en groenten, misschien wat meer trosgierst of van die honingstaafjes?

Kleintjes

Ik zou naar de dieren arts / vogel arts gaan.
Als de huid gelig had uitgezien was 't mogelijk 'n vetbult geweest.

Ik vermoed dat er inwendig iets niet in orde is, maar dat kan ik moeilijk inschatten, laat staan bewijzen. Dat zal toch de DA / VA moeten doen.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ik denk aan een vetbult of mogelijk aan een tumor.
Een bezoekje aan een dierenarts lijkt me zeer gewenst!


Sara

Ben je naar de dierenarts geweest? Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met dit kereltje.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes