Graag Wat Informatie! =)

Gestart door Revon, juni 30, 2014, 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Revon

Hallo Mij Naam is Revon En Nieuw Op Dit Forum! =)

Ik Heb Sinds Vandaag Een Parkiet,
En ook Voor de eerste keer In Me Leven Dat ik zo een Beestje heb, Dus Weet er Vrij Weinig Vanaf ( Naast De Standaard Dingen )
Ik zou Graag een Paar Dingen Willen Weten Zoals :


- Hoeveel keer per week mag hij/zij een Lekkernij,
- Vanaf Waarneer kan ik hem/haar Uit zijn kooi halen,
- Hoelang Duurt het Voordat Hij/zij aan Zijn Kooi is Gewend,
- Hoelang Mag hij/zij Rondvliegen in me Huiskamer, ( En weet die de weg trug Naar zijn Kooi)
- Hoeveel Uur per dag heeft zo een beestje aandacht nodig ( heb alle tijd van de wereld, maar zou toch willen weten waar ik minimaal goed aan doe)

Alvast Bedankt en vriendelijke groet Revon! =)

Loeky

Beste Revon,

Welkom op ons forum. Heb je alle informatie op onze site al gelezen? Als je naar de startpagina gaat
kun je heel veel informatie vinden. Kijk ook eens onder het kopje " Tam maken ".
Parkieten zijn echter groepsdieren dus als je er één aanschaft zou ik je als advies mee willen geven
er twee te nemen. Dit kunnen twee mannen of een man en vrouw zijn. Twee vrouwtjes krijgen vaak
ruzie dus dat zou ik je niet aanraden.

Succes!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Revon

Goedenmorgen,

Ja heb Veel rond Zitten Kijken!
En heb bewust 1 parkiet genomen omdat ik hoorde dat als je er 2 neemt dat je ze niet TAM krijgt ( Omdat ze dan een Maatje Hebben )
En deze die ik nu heb is pas tussen de 7 / 9 weken oud, Dus kan ik een hoop leren hoop ik !

Bedankt voor je Reactie Loek!

Gr Revon

JudithO

Dat ze met 2 niet tam worden is onzin. Ik heb er 2 en die zijn beide tam. Of ze tam worden heeft vooral veel te maken met karakter en eerdere ervaringen.

Revon

Dus het Is mischien beter als ik er nog 1 bij neem?
Ik heb zelf nog nooit Vogels Gehad, dus Zoals ik al Zij weet er vrij weinig Vanaf Naast de standaard Dingen Uiteraard
Maar Ik wil wel dat het beestje het naar ze zin krijgt, dus wil wel de juiste dingen doen!

Bedankt voor je reactie!

Gr Revon

JudithO

Je doet je vogel er wel plezier mee als je er een maatje bij haalt!
Ik heb hier voor ook nog nooit vogels gehad, maar bij mij gaat welzijn van de beestjes sowieso voor op mijn belangen zoals het tam worden. Maar ze worden beide behoorlijk goed tam. Ze halen elkaar juist vaak over om nieuwe dingen te proberen.