Honger? Dorst? Ik weet het echt niet!

Gestart door mirandacakir, juni 30, 2014, 00:42:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirandacakir

Hoihoi!

Ik heb vandaag een parkietje opgehaald. hij is nog geen 7 weken oud. Waarschijnlijk wel 5, hooguit 6 weken. Ik begrijp dat de eerste dag altijd rustig is en dat ze dan niks doen en zo, maar deze gedraagt zich toch wel apart. Ze beweegt zich dus amper, tenzij je met de hand in de kooi gaat, dan gaat ze opzij lopen. Dat vind ik nog niet zo raar. En ik heb haar 1 zaadje zien eten. Maar ze drinkt niks. En dat vind ik eng. Ik heb mijn vingers nat gemaakt en haar snavel nat gemaakt, en het leek of ze het vocht een paar keer van mijn vingers probeerde te likken. MAar ze trekt continue haar snaveltje open alsof ze wat wil zeggen en maakt lik-bewegingen met haar tong. Dus ik vraag me af of ze uit begint te drogen :(

Missygirl

Ik had Zazoe (ook 7 weken toen) ook niet zien drinken. Ook geprobeerd wat jij nu beschrijft,maar niks hielp. (Zazoe dronk zo ie zo niet veel)
Na een dagje hem met rust te laten en een badje op te hangen in de kooi had meneer ineens intresse.
Misschien helpt dit jou?

mirandacakir

Bedankt,

Ik keek vanmorgen en ik zag zaadjes in haar drinkbank dus ze weet de boel al te vinden.