Spelen

Gestart door Roossie, juni 09, 2014, 19:52:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roossie

Hallo????.

Ik heb ook een vraagje. Mijn parkiet Dani heeft, naar mijn idee????, een heerlijk leventje. Hij mag er elke dag uit, hij vliegt mooi, en hij speelt op de grond.
Hij vliegt nooit in de gordijnen, altijd rondjes. Dus mag hij er ook uit als ik weg ben, en dan zet ik muziek op voor hem.
Hij is altijd blij, gek op brood en fruit.
En het mooiste: hij speelt met Flippos????.
Hij gooit ze van zijn tafel op de grond, dan duikt hij erachter aan en gooit hij ze verder door de kamer. Nu komt mijn vraag: die flippos waren wat vervaagd dus ik heb die weggegooid en nieuwe flippos gepakt. Maar deze wil hij (nog) niet. Hij heeft er nu al 3 dagen niet mee gespeeld.
Hoe komt dit? Hoe hoe kan ik helpen dat ie er weer mee speelt, want hij vind ze erg leuk.

Graag hoor ik van iemand????. Alvast bedankt

Rosan

Kleintjes

Afwisseling helpt vaak. Parkietjes zijn net kinderen: af en toe ander speelgoed is ook leuk.
Hier gooiden ze heel lang 'n balletje van de kooi af op de grond, maar die ligt nu weken onaangeroerd op de bovenkant - nu is de houten wasknijper aan de beurt ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Roossie

Bedankt voor je reactie????.
Ik heb de oude flippos terug gepakt, goed schoongemaakt en tussen de nieuwe gelegd. Hij speelt er echt al jaren mee, dus leek het me gek dat ie van de 1 op andere dag niet meer ermee wilde spelen. Hij heeft de oude flippos nu op de grond gelegd en beetje mee gespeeld.
En ik heb 2 kleine speel golf balletes neergelegd.
We zullen zien wat ie doet. Hij is nog erg vrolijk..