neus vreemd

Gestart door nenemooscha, mei 29, 2014, 16:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nenemooscha

Hallo ik ben nenemooscha en totaal nieuw hier,maar ik zit met een vraag over onze parkiet haar naam is Dushy en ongeveer 2 jaar, nu kijk ik eens naar andere parkietjes en valt bij ons de neus boven de snavel erg op net of het wratachtig en dik is, hierbij de foto,weet iemand of dit zo hoort of niet goed is ik wacht vol spanning  jullie antwoorden af hoor en  hoop dat iemand mijn antwoord geeft nog veel plezier met alle parkietjes hier dag
Lieve groetjes van Nene

Kleintjes

Hallo en welkom!

Door hormoonschommelingen kan de dop soms wat veranderen. Sommige veranderen alleen van kleur, anderen veranderen ook qua 'uiterlijk'. 1 van de meisjes hier heeft ook 'n dikkere neusdop. Sommige parkietjes hebben dit dus door hormoonveranderingen, anderen hebben dat al van zichzelf :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

2BFielicious

Bij mijn vrouwtjes parkiet werd een verdikte dop aangeschreven als een tekort aan bepaalde voeding en vitamines.

Overgestapt op Harrisonbird food en binnen een paar weken zag je de dop weer vervormen naar een normale parkieten dop en werden haar neusgaten dus niet meer afgesloten door de verdikking.

Dus er kunnen naast hormonale veranderingen ook voedingproblemen aan onder liggen.