Pukkie vliegt ergens tegenaan

Gestart door Henrieke, april 28, 2014, 20:55:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henrieke

Hoi.
Onze parkiet is vandaag al een paar keer gevallen/in de war geraakt met vliegen.
De eerste keer wilde hij op het beeldscherm gaan zitten, toen hij vloog, maar hij vloog mis/gleed eraf.
Een andere keer was ik bezig met zijn hok schoonmaken en vloog hij naar de kant waar zijn hok altijd stond toe, om op zijn hok te gaan zitten(maar dit hok was er niet), dus raakte hij in de war en belande op de grond.
Nog een keer belandde ze op het gasstel(het gas stond niet aan ofzo gelukkig.), hierna pakte ik hem op mijn hand en vloog hij weer weg tegen half tegen het raam en daarna weer op de grond.
Ik heb haar toen vastgepakt en in haar hok gedaan, want ik vond dat ze een beetje raar deed..

Kunnen jullie mij vertellen of ik me zorgen moet maken? Of was dit gewoon toeval dat het allemaal vandaag gebeurde? Want ik snap wel dat ze naar haar hok toevliegt, en als dat hok er dan niet is, ze dan in de war raakt.
En een 'mis'-vlieg op het beeldscherm van de pc is ook niet echt raar ofzo..

Ik verwacht jullie reacties!:)

Groetjes,
Henrieke

DobbyFloppy

Als je het niet vertrouwd kun je beter naar de vogelarts gaan uit voorzorg
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Sylvi

Je vermeld niet hoe oud hij is, jonge parkieten vliegen vaak tegen alles aan (deed mijn parkiet ook). Als ik de kooi ging schoonmaken liet ik hem er altijd in, ook ik had die rare dingen in het begin. Maar misschien is die van jou al wat ouder. Als dat zo is     Ga dan snel naar de va. Sterkte !!!!
Groetjes namens Joop van Sylvia.

Henrieke

Pukkie is 3 jaar.
Ze vliegt inmiddels eigenlijk nergens meer tegenaan, alleen als het donker begint te worden raakt ze nog wel eens in de war.
Pukkie is nog maar sinds begin 2014 bij ons.

Bedankt voor de reacties.