uit zijn kooi

Gestart door piko 72, februari 28, 2014, 20:06:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piko 72

Hallo allemaal,

Ik heb advies nodig. Ik heb mijn parkietje Piko nu twee weken. Hij kwam al snel op mijn hand zitten en ik kon hem ook al snel er uit halen met mijn hand. Nu sinds twee dagen gaat hij wel op mijn hand zitten, ik mag hem lekker aaien,  maar als ik hem voorzichtig uit wil halen springt hij gauw weer op zijn stokje.

Wie weet raad....


Leestekens geplaatst  ;)

Loeky

Geef hem de tijd, hij is er nog maar net. Alles is nog nieuw. Ga vooral door met het tam maken en heb geduld!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

EliseAvi

Hou er rekening dat jonge parkietjes overrompelt zijn van alles wat ze overkomen is (weg van hun broertjes en zusjes), lange reis gemaakt, nieuwe kooi en een nieuw baasje, dat ze alles maar over zich heen laten komen zoals op een hand stappen en geaaid worden. Twee weken later zal hij wat meer gewend zijn en niet zo makkelijk meer alles laten gebeuren. Daarom zal hij nu niet meer zo makkelijk opstappen, en hou er rekening mee dat hij zich waarschijnlijk ook niet meer laten aaien want daar houden de meeste parkietjes niet zo van. Het tam maken begind nu eigenlijk pas ;)

piko 72

dank jullie wel voor de reacties.... ga zeker door met tam maken  :D