Bakjes

Gestart door Kuslar, april 20, 2005, 13:17:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuslar

Hi allemaal

Ik heb 2 bakjes eentje voor het water en de andre voor het voer.
Ik wilde zo\'n speciaal drinkbakje kopen bij de winkel (zie afbeelding)
maar die zei dat het een diep bakje moest zijn.



Is dat eigenlijk zo? Want ik heb geen plek voor een 3e diepbakje (zie afbeelding) alleen voor zo\'n drinkbakje.



Kan het nou wel of niet?

P.S. Goofy ik heb even je afbeeldingen van je website geleend want ik kon geen andere vinden. Ik hoop dat je het niet erg vind.

________________
liefs layla, cabar en gülcan

janet

hoi, ik heb altijd zo\'n badje met een beetje vers water voor een open deurtje hangen. Dat gaat heel goed, soms zo grappig als Aadje helemaal ondersteboven aan de tralies hangt om te drinken. Hij is daar helemaal aan gewend.

Kuslar

Hi janet

Ik vind zelf zo\'n badje om te drinken niet zo fris want dan hebben ze net gebadderd en dan gaan ze er van drinken dat is niet zo hygiënisch. Er zitten allemaal schilfers in  het badje en dan gaan ze er van drinken, snapje wat ik bedoel :wink:









_____________________
liefs layla, cabar en gülcan

janet

daar heb je misschien wel gelijk in Layla, maar Aadje baddert bijna nooit, dus het water is best schoon. Je moet het natuurlijk ook regelmatig verversen. ik heb dan ook maar 1 parkiet erin zitten, misschien heb je gelezen dat ik wat moeilijkheden had met de nieuwe parkiet bij Aadje in de kooi? Nou ik heb de nieuwe daarnet teruggebracht naar de kweker, want het was zielig hoe Aadje die nieuwe terroriseerde. nu zit hij weer prinsheerlijk de boel te bekijken, het lijkt wel of hij denkt: Lekker rustig zo!! ik moet hem wel veel aandacht geven hoor. dat vindt hij dus wel leuk. Gek beessie hoor, maar wel erg grappig! 8)

helma

Hoihoi,

Ik heb wel zo\'n drinkflesje en het bevalt mij erg goed.
Wel moet je het elke dag schoonmaken.
Bij blokker kun je flessenborstels kopen.
Ze kosten slechts 0,99.
Vergeet ook niet het bakje te reinigen.

Succes!!

Groetjes
Helma.

Kuslar

HI allemaal

Ik heb nu toch maar een drinkbakje aangeschaft :D . En hopen dat ze het zien zitten die 2 van mij. Had het veel eerder moet doen.

Bedankt voor de reacties







________________________
liefs layla, cabar en gülcan

Elfje

hoi

ook ik vind zo\'n drinkflesje prima. joep en pino hebben nu elk hun eigen etensbak, al wisselen ze ook regelmatig. het einge probleem is het schoonmaken van het onderste deel van het flesje, er zitten veel randjes en lastige hoekjes aan (vooral als je er ook roosvicee in doet). ik gebruik er een voor gewoon water en een andere voor roosvicee. maar misschien is zó\'n flessenborstel voor mij een goed idee. ook heb ik in alle lompigheid al 2x een pootje van die dingen afgebroken. nu heb ik maar een voorraadje in geslagen bij de dierenwinkel, ze kosten ook niet zo heel erg veel

groeten elfje