Eindhoven en omgeving parkietenkweker.

Gestart door Ceespa, november 07, 2013, 16:49:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ceespa

Om te beginnen weet ik dat de vraag: een betrouwbare grasparkieten kweker in omgeving Eindhoven al eerder is gesteld.
Als "Reacties" zie ik alleen de twee laatste, waarna dat topic gesloten werd.
In dit forum heb ik gevraagd naar het emailadres van ene Mariska de Vries, maar ondanks dat dit topic 273 maal is bekeken, nog geen resultaat, dus dat schiet niet op.

Excuses dat ik deze vraag: betrouwbare kweker(s) in Eindhoven en omgeving nogmaals stel. Wel heb ik op internet Marktplaats, Kwekers in Brabant en vele andere sites bezocht, maar deze geven mij geen uitsluitsel of de aanbieder betrouwbaar is, dat heeft ook geen zin.
Ik weet hoe belangrijk het is een betrouwbare kweker te vinden. Ik heb gedurende 10 jaar een tweetal parkieten moeten begraven, werden niet ouder dan 4 jaar.
De laatste grasparkiet heb ik van een betrouwbare kweker ergens in Zuid Limburg, die er niet meer is, een grasparkiet gekocht, die is een maand geleden gestorven op 11-jarige leeftijd, zie daar het verschil.

Resumerend: geen verwijzingen naar Marktplaats, of de site kwekers in Brabant e.d. want dat maakt mij niet wijzer.

Alvast bedankt voor het lezen en ook bedankt voor een paar hopelijk zinvolle adressen in Eindhoven en omgeving.

Groet,
          Ceespa.

Sara

#1
http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,30422.0.html
Dit is je topic, dat je pas gisteren geopend hebt, met dezelfde vraag. Ik zie geen antwoorden op dat topic, het is ook gisteren pas gesteld. Er is geen slotje op, maar omdat dit een dubbel topic is, ga ik hier wel een slotje op doen. Ik weet niet of iemand je kan helpen met het zoeken van iemand die parkietjes kweekt. Je vraag is pas gisteren gesteld, geduld is een mooie deugd.  ;) Eigenlijk is het kweekseizoen nu ook gedaan, maar je vindt er misschien toch nog wel eens die nu nog nestjes hebben.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes