Hoe plaats ik parkiet terug in zijn kooi

Gestart door Xidex, november 02, 2013, 15:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xidex

Zou er iemand mij kunnen zeggen hoe ik mijn parkiet terug in zijn kooi plaatst, hij is ontsnapt en vliegt hier rond, hij is nog niet helemaal tam :s
En hij eeft ook minder bang van me sinds hij ier rond vliegt, maar ik vertrouw het niet om hem gewoon op te pakken en in zijn kooi te plaatsen.

Berichtjes samengevoegd. Je kan binnen 5 minuten na het posten je berichtje nog aanpassen. Gr. Sara

Samm

Gewoon afwachten je parkietje krijgt vanzelf honger en gaat terug naar z'n voerbakje :)

karin v h

Kun je anders niet aan de binnenkant  van de kooi bij de deur wat trosgierst hangen?
Ik hoop dat hij gauw teruggaat in de kooi. Ik weet niet hoe de kooi staat anders moet je die misschien centraal op een tafel zetten ofzo? Is hij er al wel op gaan zitten?
Succes.

DobbyFloppy

Kooitje voor hem houden wil ook wel helpen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Audrey

Wat hier helpt: wachten tot het donker wordt (of de kamer verduisteren), je hand voor hem houden en hopen dat hij er op stapt. Toby is helemaal nog niet tam, maar dit lukte vanaf dag 1 en inmiddels gaat hij 's avonds op zijn kooitje zitten wachten tot ik hem er in stop ;D
Dit ga ik dus ook proberen aan te leren aan Sky.  :)