Donker overdag! Wat nu???

Gestart door Mikevanhalteren, september 02, 2013, 08:23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mikevanhalteren

Hoi ,

Ik had een vraagje. Me vriendin en ik hebben nu een paar dagen een nieuw vogeltje. We gaan rod half 9 naar school. En halen dan de doek van de kooi en doen een lampje naast de kooi aan. Is dit voldoende want we mogen de rolluiken niet opendoen als er nog mensen slapen ...

Groetjes

pipi

hoe laat zijn de anderen wakker dan?

Kleintjes

Citaat van: pipi op september 02, 2013, 13:02:36
hoe laat zijn de anderen wakker dan?
Maakt dat uit? Eigenlijk niet.

Je kunt gerust 'n lamp aanmaken als 't donker is, dat doen we straks (bijna) allemaal als 't weer vroeg donker is :) In de winter (en op echt donkere dagen) hebben we zelfs 'n lampje aan ondanks dat 't rolluik open is.
Kunstlicht is geen vervanging van echt daglicht, maar is in de donkere dagen niet te vermijden ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

poortman

Waarom doe je de rolluiken nu al(zomer) dicht? Heb je geen verduisterende gordijnen? Dat maakt geen lawaai?

Wie bedoel je met de anderen, de buren? In de meeste gemeentes, mag je vanaf half 8/8 uur gewoon geluid maken?
Of gaat het om huisgenootjes, dan ligt het misschien anders.

Ik vind het milieutechnisch, alsmede voor de vogel, vreemd om hem in een dichte kamer, met een lamp aan, te laten?

Wat heb je eigenlijk voor mooie Vogel gekocht?