deuntjes leren fluiten

Gestart door pipi, september 01, 2013, 09:22:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pipi

(ben aardig bezig zo)

maar ik vraag me af of er ergens een site is met allemaal deuntjes. Die kan ik dan de hele tijd afspelen op de laptop, lijkt me wel handiger dan de hele tijd zelf te lopen fluiten.

Of andere tips?

Samm

Ik heb ergens gelezen, dat als je dit dagen lang doet, je parkiet heel chagareinig word hierdoor :)
Ik weet niet of het waar is, maar ik zelf zou er ook niet erg blij mee zijn.
Leer ze de deuntjee zelf aan, want als jij er zat van bent, dan zullen hun er ook wel even zat van zijn haha.

pipi

hahaha staat er echt zo van de hele tijd, de hele dag, maar ik bedoelde meer zon minuut of drie ofzo achter elkaar ...of op mijn mobiel. of ist grote onzin en moet ik eigenlijk zelf aan de fluit

Samm

Aaah op die fiets!! Nou dat doe ik zelf ook, elke dag via youtube, laat ik ze de mario soundtrack
Horen, in de hoop dat ze die na kunnen doen.

Iris7

In principe kan een parkiet alle geluiden nadoen, dus als de telefoon/deurbel vaak gaat of als je veel met plastic verpakkingen bezig bent, kan het zijn dat je parkiet het deuntje/geknisper over gaat nemen. Alles kan, maar als je parkiet er geen zin in heeft, doet 'ie helemaal niets na. Wel zijn hoge geluiden makkelijker dan lage geluiden.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Samm

Nee kan het niet kopieren op de telefoon..
Gewoon even zoeken op youtube, intikken mario soundtrack

lala

Parkietjes kunnen echt alles leren, het èen duurt misschien wat langer dan het ander maar ons parkietje doet zelfs dde lopende kraan na! Haha ;)