Is mijn parkietje ziek?

Gestart door Birdies, augustus 30, 2013, 13:56:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birdies

Ik heb sinds een paar maanden twee nieuwe parkietjes. Mijn oude zijn helaas overleden. Ik mis ze nog steeds ontzettend maar ik hou zoveel van parkietjes dat ik toch weer twee nieuwe heb gekocht.
Het mannetje is nu iets van 6 maanden oud. Hij is heel nieuwsgierig en wil graag bij je zijn. Alleen is hij vandaag wat stil. Hij zit ook een klein beetje bol met zijn veren. Hij maakt af en toe nog wel geluid en hij eet ook nog. Hij zit ook af en toe te dutten. Mijn vraag is nu; zit hij gewoon in de rui of is ziek?
Ik heb ze gisteren ook appelazijn gegeven. Ik las op internet dat dat de kans op bacteriƫn verminderd. Is mijn vogeltje nu echt ziek, of maak ik me voor niks zorgen?

DobbyFloppy

Als hij ook minder actief is en veel slaapt zou ik wel even een vogelarts raadplegen.
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Kleintjes

Dubbelposten is niet nodig en niet toegestaan, vandaar dat deze op slat gaat. Reacties verder in 't andere topic in subforum Ziekten.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses