een aantal vragen

Gestart door xRBCx, augustus 21, 2013, 21:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

xRBCx

Hoi iedereen,

Senna zit erg veel aan haar veren, vooral aan de achterkant bij dr anus.  Verder heeft ze steeds een soort "rillingen", ze zet dr veren uit en meteen daarna krijgt ze dat dan, duurt nog geen seconde. Ze niest ook best regelmatig. Nu heb ik gelezen dat dit allemaal normaal is, maar in welke mate is dat dan?
Zie bijgaande foto. Zit Senna nu bol, of gewoon ontspannen?
Haar veren rondom de snavel lijken net een soort opgezet snorretje. Ik dacht dat ze misschien wilde slapen, dus heb een handdoek op haar kooi gedaan en welterusten tegen haar gezegd. Dit doe ik sinds gisteren, de eerste drie nachten heb ik een klein lampje voor haar aan gelaten want dat had ik gelezen.
Er zit ook een soort van witte aanslag op sommige plekjes aan de talies, terwijl ik m pas nog heb schoongemaakt.  Wat kan dat zijn?
Ik heb me goed ingelezen voordat ik Senna kocht en sinds ik haar heb zit ik uren te lezen en te zoeken, maar om t in t echt te herkennen vind ik erg moeilijk en ik ben bang dat ik het verkeerd zal doen. Met tam maken doen we erg rustig aan hoewel ze goed begint te wennen, maar ik wil haar niet bang maken. Wat denken jullie van deze omschrijving?

Bedankt voor alle hulp en informatie, ik heb echt ongelofelijk veel aan dit forum!

Samm

Ze zit ontspannen, en die rilling is normaal, dat doen die van mij voordat ze een poepje doen.