Grote Kooi

Gestart door Isabel, november 16, 2005, 21:02:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isabel

Hallo Allemaal

Ik zou graag een andere kooi willen aanschaffen.
nu heb ik een mooie kooi gezien die geschikt is voor 4 parkietjes. De kooi is te bewonderen op de volgende site: http://www.ferplast.it/nl/pagina_190.html
Maar ik de winkel ligt de prijs van deze kooi zo tussen de 100 en 125 euro.
Ik betaal graag voor goede spullen maar mijn eigen kooi koste al 50 euro nieuw en is pas een jaar oud. Voor het zelfde geld bedenk ik dat ik volgend jaar een kamer voilliere wil ofzo en dan heb ik nog een kooi over.
Heeft iemand in de omgeving IJmuiden, Haarlem of Beverwijk zo'n kooi te koop staan laat het even weten.
Ik heb geen eigen vervoer, dus kan ik ook niet verder reizen, ik ben altijd afhankelijk van ouders, schoonouders.

Ik zie de reacties graag tegemoet

Groetjes Isabel, Pooky en Muppet

Caradow

#1
Ik vind de kooi zelf niet echt geweldig groot, die jij op het oog hebt, hij is niet veel groter dan de record nr 4 (staat ook op die site) die ik zelf heb. Dan zou ik als ik jou was eerder nog gaan voor de record 6, die is dan nog net even weer groter dan die jij zelf hebt uitgezocht of inderdaad nog een 50 Euries erbij sparen en een kamervoliere kopen. Die staan in de winkel voor rond de 170 Euro


En verder kan je op marktplaats kijken, hier staan vaak ook mooie kooien of kamervolieres voor niet te veel geld

Isabel

He Caradow,

Ik zou dolgraag een kamervoillere willen hebben maar mijn vriend ziet het dan gebeuren dat we binnen een jaar 10 parkieten hebben ( ik heb hem nu zo gek gekregen dat er nog 2 bijkomen), en ik heb er de ruimte niet voor.
De kooi die ik hierboven aangeef is voor mij het handigst omdat ik dan mijn nieuwe vogels en in een kooi heb en ze gelijk kunnen wennen aan de dames die ik al heb.
Omdat je het middenstuk kan verwijderen hebben ze meteen een grotere kooi.
Ik had al op internet gekeken, speurders en marktplaats maar helaas geen succes.
Vandaar mijn oproep.