Geshiedenis Forum

Gestart door veronika, november 16, 2005, 13:13:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

veronika

hallo,  

ik heb een paar vraagjes over de forum zelf : wie heeft het idee gekregen op deze forum/website te maken ???
en hoe werd dit een groot succes ?
hoe hebben jullie moderators,expert en beheerders gewonden ?

zo dat waren mijn vraagen groetjes :)

Safrena

#1
Hey Veronika


Deze vragen laten we beantwoorden door onze site verantwoordelijke parkieten- freak die ooit met het forum begonnen is ;)

vele groetjes

Parkieten-Freak

#2
Oke, Veronica, hier komt ie: :)

Citeerhallo,   
ik heb een paar vraagjes over de forum zelf : wie heeft het idee gekregen op deze forum/website te maken ???

Eh...nou een paar jaar geleden ben ik begonnen met een kleine website over grasparkieten.

en hoe werd dit een groot succes ?

Nou, of het een succes is, weet ik niet...daar moeten anderen over oordelen!
Een forum heb ik lange tijd niet gewild.
Toen op een gegeven moment een ander grasparkietenforum lang offline was, kreeg ik ontzettend veel e-mail met vragen. Het werd gewoon teveel. Toen moest ik wel en ben ik een piepklein forumpje begonnen.
Ik heb destijds Safrena gevraagd om medebeheerder te worden omdat ze veel van parkieten afwist.
Toen ineens kwam daar Jorijn.  :D
Hij bood aan een mooi professioneel forum voor mij op te zetten en heeft dat ook gedaan. Jorijn had inmiddels zelf ook een mooie parkietensite + forum, en we hebben besloten om de 2 fora samen te voegen tot 1 groot forum. Jorijn zorgt dan ook voor het "technische" gedeelte.

hoe hebben jullie moderators,expert en beheerders gewonden ?

Sommige leden vallen op doordat ze goede kennis van zaken hebben, vriendelijk zijn en daarnaast nog over andere goede kwaliteiten beschikken. Dit zijn de expertleden. Uit deze expertleden komen de moderatoren voort. ;)



zo dat waren mijn vraagen groetjes :)

Okidoki! :)

[snapback]16856[/snapback]


veronika

oke bedankt ik denk echt wel dat je forum een succes is !!!  :)

Missa

Ik vind ook dat het forum een succes is, zelfs een groot succes! Ik kom altijd met veel plezier kijken welke nieuwtjes er te vinden zijn!! goed werk verricht dus door dit forum op te starten!!! :D
Missa

Parkieten-Freak

#5
Dank je wel Missa, voor het het complimentje.
Maar....eigenlijk is het tevens een compliment voor alle forumleden!
Zonder leden zou er namelijk geen forum zijn!
Tja, en wat zou het forum zijn zonder uitstekende beheerders als Safrena en Jorijn, of zonder onze eveneens uitstekende moderatoren Sonja, Ingrid en Dick?
Helemaal niets toch? ;) Ook onze expert-leden doen zoveel goeds!
En...dankzij Jorijn bestaat dit mooie forum, hij heeft het mogelijk gemaakt!
Al deze mensen besteden geheel vrijwillig erg veel van hun vrije tijd aan het forum.
Dat is toch fantastisch? :D
Deze mensen hebben het forum gemaakt tot wat het nu is.
Gewoon, voor alle leden en hun gevleugelde vrienden! ;) Toppie toch! :D


veronika

jep het is super topie !!!!! :D :D :D ik heb nu eigenlijk nog een vraagje die in mijn hoofd rond zweeft hihihhi :
hoe lang bestaat dit forum ???