Bevliegen???

Gestart door DobbyFloppy, april 17, 2013, 12:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DobbyFloppy

Hoi zat net in het bijzijn van mijn 4 valken en 2 grasje even 2 handdoeken op te vouwen.
Valkjes schrokken wat eigenlijk wel vaker gebeurd. Maar toen viel een van de valkjes kort op de vloer en vloog weer weg maar toen zag ik dat mijn grasje Dobby ook mee was gevallen. Ze hebben beiden niks maar daarna ging mijn grasje dus de hele tijd achter mijn valkje Olaf aan.
Heb haar nu even gevangen en in de slaapkamer zet maar wat ken ik nu het beste even doen?
Ze zit nu met haar vriendje Pucky in de slaapkamer, maar moet ik haar zolang dan even laten?
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

*wendy*

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ik denk dat je wil zeggen dat je grasje je valkje lastig valt? Na een afkoelperiode zou ik ze gewoon weer bij elkaar zetten.

Gebeurt er iets waar jij het niet mee eens bent, dan moet jij laten weten dat dergelijk gedrag niet op prijs gesteld wordt, en wel door te corrigeren. En dan ook iedere keer weer corrigeren, dus er echt met je neus bovenop zitten.

Uit elkaar halen en weg zetten heeft niet zoveel zin, want daarvan leren ze het niet. Ze zullen het toch op moeten lossen. Anders heb je straks in elke kamer van het huis een vogel zitten, omdat ze allemaal niet meer bij elkaar kunnen  :P

DobbyFloppy

#2
Ja ze ging telkens naar hem toe en hem echt beetje op de hui zitten en wegjagen. Sita en de grasjes zijn aan elkaar gewend en de andere 3 valkjes ook, dus dat scheelt wel.
Maar de reden dat ik ze apart had gezet was omdat ik ook even weg moest.

Hopelijk was het maar een eenmalige actie want dit heeft ze anders nog nooit gedaan, ook niet toen ik nog maar 1 valkje had
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13