vraag aan jullie

Gestart door parkiet27, april 13, 2013, 00:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkiet27

Ik train mijn parkiet kareltje nu sinds 2 dagen.hij is 4 maanden oud en is vorige week gekocht.karel is niet meer bang voor mijn hand en vingers en karel eet ook gewoon trosgierst uit mijn hand en.vogelzaad en soms stapt hij fan zelf op mijn hand.dat heeft hij in 2 dagen.vrij snel geleerd toch?hoelang duurde het bij jullie voor jullie parkietje tam werd?

Iris7

Moppie was meteen tam (hoe dat kan weet ik niet, we hadden haar gewoon van de dierenwinkel), Sproet en Fluffy hebben te kort geleefd om echt tam te worden en Kareltje is nog steeds niet tam... Maar ik blijf heel veel geduld hebben :).
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

DobbyFloppy

Eigenlijk hoort dit bij overige vragen afgezien dit niks te maken heeft met het tam maken zelf ;)
Maar mijn grasjes zijn niet volledig handtam geworden, ze durfden wel op de hand voor eten maar vervoeren vonden ze eng, het vrouwtje was altijd wat schuwer. Af en toe grote bek en de baba's van de 2 maar als ik met handen kwam held op sokken haha
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

2BFielicious

Die van mij was ook vrij rap niet meer bang en werd na een maand echt steeds meer tam. Toen begon ze ook echt me te vertrouwen dat ze op mijn hand een dutje ging doen bv.
Leuk hoor, zo met je parkietje bezig zijn! :D