Eerste keer vliegen

Gestart door Claudia73, maart 02, 2013, 14:21:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Claudia73

Hallo allemaal,

Onze parkieten vandaag voor het eerst laten vliegen, ze vliegen als kleine onhandige helikoptertjes  ;). Tweety is een vogeltje dat in de kooi al veel via de tralies doet en nu ze uit de kooi is vliegt ze ook minder goed dan Yoshi. Hij komt op de kast en de andere kooi die in de keuken hangt. Zij heeft daar behoorlijk wat moeite mee. Allebei vliegen ze wel tegen de muren en kast en aan, de gordijnen zijn dicht gelukkig. Al met al heel spannend voor de vogels, maar ook voor ons.

Groetjes Claudia

Svenvdh

zo lang jullie opletten komt het wel goed, de kamer is parkiet-veilig neem ik aan? Zie ook de tips op deze site.

mijn parkietjes vlogen de eerste keren ook erg onhandig door de kamer, ze leren het wel! Zelfs met de gordijnen dicht kan het trouwens fout gaan, bij mij vloog er eentje tegen de TV, dat hoort er helaas bij, ze moeten de grenzen leren kennen.

Succes

Claudia73

Vandaag heeft Tweety weer gevlogen en nu ging het al een stuk beter dan zaterdag. Yoshi blijft liever op de kooi zitten of erin. Als de Tweety aan de buitenkant zit en Yoshi binnen dan vinden ze het wel een sport om elkaars tenen te pakken. Hopelijk kan dat geen kwaad?

*wendy*

Nee hoor, dat kan geen kwaad. Meestal is het alleen een spelletje.