Einstein ziek?

Gestart door inge, februari 27, 2013, 18:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hallo iedereen,

Ga proberen een filmpje plaatsen maar heb het al 3 x geprobeerd lukt niet :(
Einstein zag er vanmorgen helemaal niet goed uit,heb arts gebeld ,die komt vanavond nog langs .
Nu is einstein weer helemaal zichzelf ,toch maar de arts laten komen voor de zekerheid?

Ik probeer het filmpje er nog bij te plaatsen anders hebben jullie er niet veel aan!
Alvast bedankt,groetjes


Parkieten-Freak

Einstein lijkt zich inderdaad niet goed te voelen. Zit bol, vleugels hangen af en ik zie een duidelijke ademhaling. Denk dat hij echt even nagekeken moet worden. Dat hij zich nu normaal gedraagt, zegt me niet zoveel. Vogels verbergen hun ziekzijn nu eenmaal zo lang mogelijk.



*wendy*

Die ziet er zeker niet gezond uit. Hoop dat je de dierenarts langs laat komen. Zou zeker ook even de ontlasting laten onderzoeken.

inge

De arts is langsgeweest,ik was blij dat ik het vanmorgen gefilmd had want hij zag er super goed uit toen hij kwam.Echt raar wat een verschil!

Hij heeft hem uit de kooi genomen en onderzocht ,krop was goed gevuld,ademhaling oké,niet te mager of te dik niets op aan te merken.
Hij zei wel als hij het fimpje zag dat hij hem inderdaad niet goed voelde toen ik het gefilmd had.

Dus kan ik niks doen,als het nog gebeurd mag ik hem weer bellen ,en dan de ontlasting onderzoeken.
Had wat opgevangen maar was alleen maar urine zei hij zat geen voedsel in.

Hoop dat het éénmalig was!