super leuk koppeltje van nog geen jaar oud! zoeken super leuk baasje (Waalwijk)

Gestart door mirella, februari 24, 2013, 14:22:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirella

hallo,

wegens gezonsheidsproblemen(oa hernia) moet ik keuzes maken, omdat ik niet meer zo goed uit de voeten kan en heb besloten om het maar bij 1 koppel te gaan houden en dat is me eerste koppel van bijna 2 jaar genaamd tweety en jaap.
hierbij bied ik dus me 2de koppeltje aan, simon en polly, beide van eind zomer 2012 (2de foto de 2 linkse parkietjes op de foto).
alle parkietjes wonen bij mij gewoon gezellig in de huiskamer, ze zijn dus wel gewend aan mensen maar niet handtam.
voor dit leuke stel vraag ik 15 euro...ze gaan alleen weg naar een super goed huisje,  graag bij iemand in huis of anders in een ruime buiten voliere, dus niet in een schuur in een klein broedkooitje ofzo...

als iemand interesse heeft, dan hoor ik het graag,

groetjes mirella

Woonplaats toegevoegd aan topictitel. Gr. Sara




Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

mirella

inderdaad ook wel handig om te vermelden ;) in waalwijk noord-brabant, vlakbij het pretpark de efteling :)

mirella

er kan een slotje op, aangezien er alleen kwekers reageren(heb ze ook op marktplaats staan), heb ik besloten om ze toch maar zelf te houden.......

Kleintjes

Eventuale reacties die betrekking hebben op 't overnemen / adopteren van de vogels kan alsnog via PB.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses