Gezocht: tam of jong mannetje - Omg Nijmegen

Gestart door Emilie, februari 08, 2013, 15:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emilie

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw mannetje voor mijn Lana (6 jaar oud). Ze heeft al 3 mannetjes moeten verliezen, dus hopelijk vind ik er nu een voor haar die wat langer blijft leven. Hoeft niet per se een jonge te zijn, maar dan wel een redelijk tamme.

Ik woon in Nijmegen, dus graag in deze regio.

Groeten,

Emilie

Dirk92

Kleine Gijsje en Jip

Emilie

Hoi Dirk,

Dat is zeker een goede tip! Dankjewel. Ik ga ze meteen een mailtje sturen.

Groetjes,

Emilie

Emilie

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds op zoek naar een mannetje voor mijn Lana.

Vogelgigant blijkt toch niet zo'n betrouwbaar adres: ik zou donderdag een mannetje gaan ophalen daar, maar toen ik de exacte tijd wilde afspreken hoorde ik ineens niets meer van haar. Ik lees een eindje verder op dit prikbord dat Sven precies zo'n ervaring heeft gehad met Stefanie. Niet echt netjes om je 'klanten' zo te behandelen...

Dus mensen: stuur me ajb een berichtje als je nog een mannetje heeft die bij ons wil komen wonen!

Groetjes,

Emilie

Dirk92

Ik heb nergens last van gehad. En heb nu een super lief vogeltj3 van haar.
Kleine Gijsje en Jip

Svenvdh

dat is waarschijnlijk hetzelfde mannetje als waar ik het over had, hopelijk vind je een lieve vogel via een ander adres.

Emilie

Ja Sven, dat dacht ik ook al: hetzelfde vogeltje  :(. Alleen bij jou was hij ineens een paar maanden jonger...

foxie13

Hoi Emilie,

Ik zag bij het asiel in Velp (bij Arnhem) dat er net een is binnengekomen.
http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/vogel/355/dierentehuis-velp

Misschien is het wat?

Met Frits en Fox gaat het trouwens goed ;-)
Groetjes

mirella

hoi,
ik heb nog een jong parkietje, waarschijnlijk een man...is nu 4 en halve week ;-)
woon alleen wel in waalwijk.
gr mirella

Emilie

Hi Birgit!

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met Fox en Frits! Ik heb in de tussentijd ook een Fox gehad, maar die is al snel overleden. Probleem is dat Laantje al pallets eet en het heel moeilijk is om de andere er ook aan te krijgen. Ik ben nu dus op zoek naar een mannetje dat al pallets eet. Het parkietje in het asiel was trouwens een vrouwtje.

Groetjes van Emilie