Vriendjes worden, is het al te laat?

Gestart door Enjoy86, januari 10, 2013, 18:20:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enjoy86

Hi guys,

Ik post niet vaak, maar lees veel mee. Het volgende heb ik ook niet via de zoekfunctie kunnen vinden, misschien kunnen jullie helpen.
Nadat 1 van mijn 2 parkietjes was overleden op 5 december heb ik op 16 december een jonkie van een kweker gehaald. Vermoedelijk een zij, was toen 7 weken oud, de ander ongeveer 1,5 en een man. Ik had een nieuwe, grotere kooi, en omdat het op dat moment voor beiden nieuw was heb ik besloten ze gelijk samen in de nieuwe kooi te zetten. Met het kleintje, Lucky, ging het prima. Maar Kylie had er meer moeite mee. Was volledig in paniek als Lucky ook maar iets bewoog. Inmiddels gaan ze vrij goed samen, geen paniek meer, en af en toe wat gekibbel, maar vriendjes, dat zijn het zeker niet. Kan zoiets groeien, of zouden ze inmiddels al bevriend moeten zijn, als dat ooit zou gebeuren?


inge

Hoi, dit kan zeker nog groeien geef ze rustig de tijd, zolang zijn ze nu ook nog niet samen.

Zal wel goed komen ;)

Iris7

Hallo!

Ik had dat ook met Kareltje en Sproet. Omdat Kareltje aardig wat ouder is, wilde hij veel de baas spelen. Het duurde wel een tijd, maar nu kunnen ze niet meer zonder elkaar! En iedere parkiet is weer anders, dus je kunt niet echt een bepaalde tijd bedenken waarin ze bevriend raken.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Enjoy86

Dan wacht ik rustig af! Wel fijn om te weten dat het altijd nog kan groeien, zou wel t leukste zijn natuurlijk. Thanks voor jullie reactie!!