Sookie en Psycho...twee popjes?

Gestart door Leen, januari 06, 2013, 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leen

Hallo allemaal,
Nu we dus even wat onderzoek hebben gedaan en advies hebben gekregen vrezen we toch dat onze twee donderstenen allebei popjes zijn!  :o Aangezien hun dopjes niet echt blauw zijn, maar meer violet/lichtblauw.
Voorlopig hebben ze het nog gezellig samen, vooral als partners in crime haha, hoewel ze soms ook wel eens ruzie maken (duurt nooit lang, beetje gekwetter over en weer).
Ze zijn nu ongeveer 6 maanden oud, kan iemand ons vertellen wat de kans is dat het verkeerd gaat tussen twee popjes en op welke termijn? Of kan het ook gewoon goed gaan? We zouden het zo jammer vinden als we een van de twee weg zouden moeten doen!
Groetjes

Bonnie en Clyde

Wegdoen? Is niet nodig hoor. Het kan goed blijven gaan en anders koelt het wel vanzelf. Soms biedt het een oplossing van ze te scheiden (elk apart in kooitje). weet nog iemand raad? Wegdoen lijkt me te drastisch

inge


Leen

Hm vier vogeltjes wordt een beetje druk in ons appartement, dus helaas geen optie tenzij we verhuizen  :P
Ik denk dat we even moeten wachten hoe het gaat of niet?

*wendy*

Er zijn absoluut verhalen bekend dat het goed gaat, dus zolang het goed gaat, zou ik het afwachten. Mocht er teveel gevochten gaan worden, dan hoop ik dat je inmiddels verhuist bent en er 2 mannen bij kunnen ;-)

Het is niet zo dat 2 popjes altijd fout gaat, zeker niet, maar omdat dit wel vaak voorkomt wordt het afgeraden. In het vervolg is het voorkomen van zo'n situatie dan ook het beste, maar nu is de enige optie er het beste van maken. Zolang het goed gaat, gaat het goed en moet je er lekker van genieten.