nieuwe parkiet erbij

Gestart door marquancez, november 21, 2012, 17:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

Hoi ik ga toch een grasparkiet erbij doen. ( heb er nu maar 1) maar hoe moet ik dat doen. want kan het zijn dat het goed gaat ondanks ik de kooi niet verander? ( de inhoud)
Groetjes Stefan

*wendy*

Goed dat jij er een maatje bij gaat halen!

De inrichting veranderen is wel aan te raden. Dan is het voor beiden nieuw en gaat de kennismaking beter. En zorg voor voldoende zitstokken op gelijke hoogte en voldoende voer en waterbakjes.

marquancez

Citaat van: *wendy* op november 21, 2012, 17:03:42
Goed dat jij er een maatje bij gaat halen!

De inrichting veranderen is wel aan te raden.
maar dat is het probleem er valt niet echt wat aan te passen. want het hangt al zoals het moet hangen en kan niet echt anders.

*wendy*

Tuurlijk kan het anders. Daag jezelf maar eens uit. Nu maak je jezelf er wel heel makkkelijk vanaf ;-)

Er zijn mensen die na elke wekelijkse schoonmaak de kooi anders inrichten. Sommigen doen het maandelijks. Ik doe het eens in de drie maanden. Zo blijven je parkietjes uitgedaagd.

Het is ook leuk voor ze om eens een nieuwe stok, een nieuw speeltje of een nieuwe schommel te krijgen. Ik heb hier naast de inrichting die er nu inzit, nog wel een hele inrichting aan stokjes en speeltjes in de kast liggen. En daarmee varieer ik.

Dus, doe je best! Het is absoluut mogelijk om de inrichting te veranderen. Dus, geen 'ja maar', gewoon doen  ;)

Kleintjes

Gebruik de zoekfunctie eens, daar vindt je nagenoeg alle antwoorden die je nodig hebt.

Inrichting van de kooi is altijd te veranderen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses