Een 3e parkiet

Gestart door Kuslar, april 18, 2005, 21:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kuslar

Hi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik wil heel graag een 3e parkiet kopen :D  :wink:  maar ik weet niet van welk geslacht ik kan nemen. Ik heb nu een popje en een mannetje. Van welk geslacht kan ik het beste nemen :?:  Ik dacht zelf aan een popje, omdat als je een mannetje neemt dan gaan ze ruzie maken om het popje. Maar weet het niet zeker.

Safrena

Hey Layla

Als je nu een popje en een mannetje hebt kun je best er nog een mannetje bij nemen.

Het is net omgekeerd. Mannetjes zullen vrijwel nooit vechten voor een popje.

Popjes echter als ze in broedtijd komen vechten wel met elkaar tot bloedens toe(soms tot de dood) voor een mannetje

vele groetjes

vBoven

Is 3 parkieten niet zielig dan? Heb altijd het id dat je beter een even aantal kan nemen. Maar weet niet of dat uitmaakt voor vogels.

Kuslar

HI safrena,

Goed dat ik het weet  :wink: want dat is niet nodig voor hun om ruzie te maken voor een mannetje. Ik vind eerlijk gezegd mannetjes veel leuker en veel liever. Mijn cabar vind die aandacht geen probleem maar gülcan wel hoor. Heeft er niet altijd zin in. Maar dat is weer voor een andere forum vraag. Het gaat nu over de 3e parkiet vraag. :oops:  :wink:  :D  

Annika

zelf heb ik er nu ook drie :  pap, mam en kind (geslacht nog ongebekend maar vermoed man)
Hier voeren ze mekaar eigenlijk allemaal nog wel  :?  en ze kunnen goed samen opschieten. Behalve als moeders ergens wil zitten, dan kunnen de anderen beter maken dat ze wegkomen  :o  echt een bitch hoor.

Groetjes Annika

Jorijn

Hoi Annika,

Hier in dit geval telt het ook mee dat het parkietje bij de 2 ouders is opgegroeit en ze kennen mekaar ook allemaal goed ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Jessie

Heb je een grote kooi Layla?????? Anders zou ik het er gewoon lekker bij twee houden

Annika

CiteerHoi Annika,

Hier in dit geval telt het ook mee dat het parkietje bij de 2 ouders is opgegroeit en ze kennen mekaar ook allemaal goed ;)

ja dat snap ik wel  :lol:

Kuslar

Hi Daphne

Ik heb nog geen grotere kooi maar ik was dat wel van plan te kopen. IK wilde eerst weten welk geslacht ik het best kon kopen.