gezocht/gevraagd

Gestart door tanjab, oktober 31, 2012, 12:38:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tanjab

ik /wij zijn op zoek naar een jong grasparkietje, wij hadden er 2 ,helaas is er 1van ouderdom overleden nu is de ander wel erg alleen .
Hij zij komt terecht in een gezin met 3 kinders ( 1 van 13 1van 11 en 1 van bijna 9), en we hebben nog 4 valkparkietjes ook ( niet in dezelfde kooi als de grasjes) Wij hebben al jaren grasparkietjes .
kwa kleur hebben we geen voorkeur , het andere vogeltje wat we nog hebben is een manneke maar ook voor geslacht geen voorkeur.
Graag zouden we van te voren wel komen kijken waar ons nieuwe vogeltje vandaan komt .

In de omgeving Flevoland zou fijn zijn maar als t iets verder is ,is het ook geen probleem , dus wie heeft er nog wat voor ons? je zou ons er erg blij mee maken
alvast bedankt!

ParkietHaarlem

#1
Als u wilt kan ik een aantal adressen geven die in de wintermaanden doorkweken. Daarnaast zal ik een link plaatsen van alle geregistreerde kwekers op het internet.

Onthoud wel dat veel kwekers niet in de winterperiode doorgaan met broeden. Het kan dus even duren voordat u een nieuw maatje vind :)

Ik zelf ga pas begin volgend jaar beginnen met mijn kweek.

http://www.vogel-base.nl/gras2/kwekers.php

tanjab

ja we hebben een mooi popje gevonden en gaan haar zaterdag ophalen!! nu nog een leuke naam verzinnen die past bij Pikachu ;-)

ParkietHaarlem

Leuk, waar heb je hem vandaan? :)

tanjab

bij secret colors;-)) en een naam hebben we inmiddels ook al , ze gaat Tiana heten naar een van de disneyprincessen ;-)

ParkietHaarlem

Leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe parkietje!  ;D