Vermist omg. Almere: (licht)groen spangle parkietenmannetje

Gestart door Ellen, oktober 15, 2012, 16:23:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ellen

Maandag 15 oktober rond het middaguur is er een (licht)groen spangle parkietenmannetje ontsnapt uit een buitenvoliere in Almere.

Hij is van 2011 en geringd met een ring van de Parkieten Societeit. Ringnummer is bij mij op te vragen.

Als iemand wat gehoord of gezien heeft, dan hoor ik dat graag. Zijn jonge baasje en parkietenmaatje zijn ontroostbaar...

Mvg, Ellen

ParkietHaarlem

Oeeiii. Goed dat je direct een berichtje plaatst op dit forum! Ik hoop dat je hem zo snel mogelijk terug vind. Ik zal voor je duimen!

Loeky

Ach wat naar zeg. Licht je Amivedi ook in? Je kunt ook een oproepje plaasten bij www.mijndieriszoek.nl   Dit is een site van de dierenbescherming.

Sterkte,

Groetjes Inge
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

grasparkietjes


Ellen

Citaat van: Loeky op oktober 15, 2012, 19:44:07
Ach wat naar zeg. Licht je Amivedi ook in? Je kunt ook een oproepje plaasten bij www.mijndieriszoek.nl   Dit is een site van de dierenbescherming.

Sterkte,

Groetjes Inge
Dank jullie wel. Het gaat om een jonkie van mij van vorig jaar wat toen naar Almere is verhuisd. Ik probeer nu zoveel ik kan te helpen met het terugvinden. Zijn jonge baasje en parkietenmaatje zijn ontroostbaar, zo sneu...  :'( Zijn moeder zou direct een advertentie op Amivedi, mijndieriszoek en nog wat andere sites zetten, ik hoop voor ze dat het resultaat oplevert, maar ben er bang voor...

grasparkietjes

Ik hoop dat jullie het parkietje kunnen terugvinden. Heb je er misschien een foto van, zodat wij kunnen meezoeken op diverse sites? Of in ieder geval weten naar wat voor soort jullie op zoek zijn...

Veel succel met de missie...


grasparkietjes

Deze ziet er wel nog als een jonkie uit, voor zover ik het van de foto kan aflezen. Mooie donkere ogen... Hij is wel heel mooi. Die paarse parkietje aan de linkerkant heb ik :))) Lijkt precies op mijn schatje. Die was toch ook niet verdwaald hoop ik :D

Ellen

Ach sorry, was vergeten erbij te vermelden dat hij op de foto zo'n 7 weken oud is. Hij is vorig jaar september geboren, dus nu een jaar oud.
Nee, het linkerparkietje is niet ontsnapt, die woont elders  ;)