slaapplekje friemel

Gestart door degekstuh, oktober 04, 2012, 11:50:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

degekstuh

Hey allemaal,

Even een vraag over slaapplekjes:
Frutsel, die slaapt op de wilgentak sinds dat hij erin hangt. Ze zitte gezamenlijk ongeveer de hele dag te spelen en te kroelen en kirrende geluidjes te maken.
Maar gisteravond zat Friemel(het nieuwe maatje) in de tralies, volgens mij heeft ze hangend geslapen. Kan dit? Ik heb het cementstokje verplaatst tegenovee de wilgentak: zie.foto introductieforum. Wat kan ik het beste doen? Nog een tak kopen en deze erin hangen? Ze moet wel fatsoenlijk kunnen slapen toch.

Frutsel probeert haar af en toe weg te duwen van de wilgentak maar ze laat niet over zich heen lopen hahaha.

Groetjes!

*wendy*

Als je voldoende stokken op gelijke hoogte hebt, dan is het prima. Stokjes zo hoog mogelijk in de kooi (maar dat ze nog wel kunnen zitten, haha), zijn hier vaak favoriet om op te slapen.

Hier hangt er ook wel eens een in de tralies. Ze vinden vanzelf hun plekje weer. Daarnaast zijn er genoeg vogeltjes die hangend aan de tralies slapen ;-)

savannahvk

Is niks vreemds aan, komt vaker voor dat parkieten in de tralies hangen te slapen. De ene slaapt lieve op een stok, de ander slaapt liever in z'n speeltjes, de ander ligt weer liever plat en de ander hangt liever in de tralies ;)