liggend slapen?

Gestart door birdy888, oktober 02, 2012, 00:02:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

birdy888

Onze Piepels gaat vaak liggend slapen! Dus liever niet op een stokje maar echt met haar borst plat op tafel en eerst 1 pootje wegkrullen.

Zie foto's! Komt dit vaker voor? Het komt ons wat vreemd voor, maar wel grappig ;)

Kleintjes

Ziet inderdaad vreemd uit, maar gelukkig zijn er meer grasjes die liever liggen dan zitten / staan :)
Heb er zelf 'n paar gehad die liever gingen liggen, met name groot speelgoed was dan handig, kon je lekker op hangen ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ParkietHaarlem

#2
Liggen er stiekem geen eitjes onder haar buikje?  ;)

Ik heb even wat oudere berichten voor je door gespit. Er lijkt verder vrij weinig aan de hand.
De gouden regel stelt altijd: Vertrouw je het niet, direct naar de vogelarts.

Link:

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7289.0

birdy888

Zorgen maak ik me ook niet want het zo'n vrolijk en eigenwijs popje, maar heb weinig ervaring nog en denk dan ook vaak dat ik een heel speciaal parkietje in huis heb (wat ik zelf ook nog steeds vind hoor haha). Maar zag heel toevallig op youtube ook wat liggende vogeltjes...

karin v h

Ik heb 2 vrouwtjes parkietjes die soms wonderbaarlijk 'lui' breeduit bovenop de kooi liggen te slapen (vaak ook wel als het warm is). Maar van de week lag er ook weer ééntje zo lekker breeduit te slapen. :)

savannahvk

Hartstikke normaal! Mijn vorige mannetje lag ook altijd zo op de kast te slapen :p