Wie weet een goed en betrouwbaar adres

Gestart door JosJeu, september 28, 2012, 19:44:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JosJeu

Na het overlijden van Kippie willen we weer een nieuw parkietenvriendje/vriendinnetje in ons gezin opnemen.

Weet iemand een goed en betrouwbaar adres in de omgeving van Amstelveen waar we een jong parkietje kunnen kopen?

Groetjes,

Jos en Cynthia

Strid8


Wouter


Kleintjes

Citaat van: Strid8 op september 28, 2012, 21:11:23
Op www.vogel-base.nl staan kwekers per provincie....
Citaat van: Wouter op oktober 06, 2012, 22:00:43
Waar dan?

Grasparkieten worden niet eens genoemd op de site, wel andere soorten parkiet.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

JosJeu

Bedankt allemaal voor jullie tips, we hebben inmiddels een goede kweker gevonden en gaan half november ons jonge parkietenstelletje ophalen. Zodra we foto's hebben zullen wij deze plaatsen.


Wouter

Citaat van: JosJeu op oktober 07, 2012, 22:10:53
Bedankt allemaal voor jullie tips, we hebben inmiddels een goede kweker gevonden en gaan half november ons jonge parkietenstelletje ophalen. Zodra we foto's hebben zullen wij deze plaatsen.
Zou je ons ook kunnen vertellen welke kweker je dan hebt gevonden? Dan heeft dit topic nog enigszins een toegevoegde waarde voor het forum. :P

JutenJul

Óf voor een volgende keer misschien: het asiel :) Ik heb onlangs een grasparkietje uit het Vogelasiel De Toevlucht in Amsterdam gehaald, erg mooie locatie met veel vogels die daar door omstandigheden terecht zijn gekomen (zwervertjes, afgestaan etc.) die allemaal een nieuw huisje nodig hebben.

Strid8

Zooo.. beetje erg late reactie... sorry!!
Ik heb nog even naar de site gekeken die ik had opgegeven... snap er niets van....
er staan inderdaad geen grasparkieten op.... ben denk ik enorm in de bonen geweest!!

Loeky

Niet erg Strid8 !  ;) Er is inmiddels een andere parkiet. Ik doe er een slotje op "klik"
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19