Fijn thuis gezocht voor Spetter en Pim (Zwolle)

Gestart door Spettertje, september 10, 2012, 18:06:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spettertje

Gelukkig dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Misschien dat iemand hier een goed thuis (eventueel in een volière) kan bieden aan onze Spetter (mannetje, 3 jaar) en Pim (popje, 2 jaar) of iemand die weet bij wie ze wel terecht kunnen. Liever via hier dan marktplaats.

Spetter en Pim zijn aan elkaar verknocht en heel lief voor elkaar. Spetter is handtam, met Pim is ons dat niet gelukt.

De reden dat we een andere plek voor ze zoeken is mijn allergie. Ik blijk ineens allergisch te zijn geworden. We hebben een tijdje geprobeerd ze op een andere plek in huis te zetten, maar dan staan ze boven in een aparte kamer waar overdag niemand is.

Deze verandering leverde blijkbaar stress op bij Pimmetje, ze heeft haar borstje kaal geplukt. Verder is ze levendig, eet/drinkt/poept goed. Ben nog naar de dierenarts met haar geweest en heb vitaminen voorgeschreven gekregen voor haar.

Mijn plotselinge allergie zou kunnen komen door mijn zwangerschap en kán van voorbijgaande aard zijn. Maar daar kan ik nu geen rekening mee houden, heb nog een maand of 6 te gaan :-)

We wonen in de buurt van Zwolle, het is voor ons geen probleem om de parkietjes te komen brengen, waar dan ook in het land.

We hopen dat iemand kan ons helpen.

Alvast hartelijk dank!




rissiejjj

Pfff lastig zeg!.
Ik weet zo helaas niet iemand die nog een plekje heeft voor Grasparkietjes.
Zelf wel zoekende, maar ik wil er eerst maar eentje en voor mij is het ook van belang dat ze tam zijn.

Als ik iemand hoor die een goed huisje kan bieden zou ik het je laten weten.

Succes met het vinden!.

Spettertje


Spettertje


pixie

Heb je het ook op de andere parkieten fora geprobeerd?
Misschien heb je daar meer geluk?

jwsnekkers

Ik heb op dit moment geen ruimte meer, maar ik zal even rondkijken voor jou. Misschien dat ik nog iemand weet.

Groeten,
Sander